Geplaatst: 23 september 200816 jaren comment_1120307 Hallo allemaal! ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum maar ik heb jullie hulp nodig. ik wil namelijk mij eigen behang laten uitprinten voor 120 euro bij de hema. alleen.. ik heb een probleem ik wil een mix van fotos en teksten die ik mooi vind erop hebben. ik heb ps cs3 aangeschaft ik kan er alleen niet mee omgaan wie wilt mij helpen ontwerpen of tips geven, zodra ik reacties krijg volgt er verdere informatie! alvast bedankt !
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1125115 ja en aan die sreenshot van net kan je dus zienn, hoe veel te klein hij is
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1125128 als je wil kan ik morgen ofzo eens PROBEREN ( ik beloof niets ) het groter te maken maar toch zuiver en helder ^^
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1125133 ok dat zo echt gruwlijk zijn als dat lukt anders moet je bij google ff zoeken op, ''graffitib abstract'' of een ander abstract plaatje zodat je hem nog groter kan opvullen maar alvast bedankt, goed bezig man
Geplaatst: 14 oktober 200816 jaren Auteur comment_1139433 *bump!!* Ik heb nieuws mensen; De resolutie moet zijn: 2535 x 3224 Als iemand nog een creatie kan maken hoor ik het graag:) Het hoeft niet persé 2535 x 3224 te zijn, als het maar dezelfde is verhouding is.. Ik heb namelijk zelf een programma om uit te vergroten en even goed scherp te houden Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen:D THX
Geplaatst: 26 oktober 200816 jaren comment_1150890 1 megapixel per vierkante meter is een vierkant van 1000 bij 1000 pixels. Als jouw behang 2 bij 2,7 meter moet worden, heb je dus een afbeelding nodig van 2000 bij 2700 pixels. Bij minder pixels zal het onscherp worden, en bij een andere verhouding zal de afbeelding worden vervormd.
Hallo allemaal!
ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum maar ik heb jullie hulp nodig.
ik wil namelijk mij eigen behang laten uitprinten voor 120 euro bij de hema.
alleen.. ik heb een probleem ik wil een mix van fotos en teksten die ik mooi vind erop hebben.
ik heb ps cs3 aangeschaft ik kan er alleen niet mee omgaan
wie wilt mij helpen ontwerpen of tips geven, zodra ik reacties krijg volgt er verdere informatie!
alvast bedankt !