Shit man. nu driedubbel vastgelopen op helft van balkje. en ik denk: weet je wat? ik installeer hem helemaal overnieuw, ik wil hem dus verwijderen, maar ik heb geen toestemming om dit te mogen verwijderen (de map van Rockstar Games) hoe kan dit in vredesnaam?? ik denk ga eens bij mijn backups kijken, staat er helemaal NIKS meer!!! wtf dit is egt niet fijn. ik wil gewoon de game heristalleren, maar dat is zelfs te veel gevraagd ofzo.. nu heb ik mijn oude wapen niet meer, en ik kan mijn spel niet meer spelen. En zo technish ben ik nou ook niet weer, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen pllzz
Shit man. nu driedubbel vastgelopen op helft van balkje. en ik denk: weet je wat? ik installeer hem helemaal overnieuw, ik wil hem dus verwijderen, maar ik heb geen toestemming om dit te mogen verwijderen
(de map van Rockstar Games) hoe kan dit in vredesnaam?? ik denk ga eens bij mijn backups kijken, staat er helemaal NIKS meer!!! wtf dit is egt niet fijn. ik wil gewoon de game heristalleren, maar dat is zelfs te veel gevraagd ofzo.. nu heb ik mijn oude wapen niet meer, en ik kan mijn spel niet meer spelen. En zo technish ben ik nou ook niet weer, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen pllzz 

AARGHH!
Hopeloze groeten GTA4gamer!!!