Bij mij op school zijn er volgende week weer AGB-verkiezingen. De AGB (Arnhemse Gymnasiasten Bond, zit op Gymnasium ) is een soort van leerlingenraad die behalve dingen op school regelt zoals betere toiletrollen, het verbieden van onverwachte SO (hopelijk lukt dat) en muziek in de aula, bijvoorbeeld. Komende week zijn de verkiezingen weer, en één van de twee partijen die in aanmerking komen voor het winnen van de verkiezingen (er zijn twee serieuze partijen, die 'echt' meedoen, verder "lol"-partijen die voor de lol meedoen) vroeg of ik hun flyers, posters en stickers wou ontwerpen.
Zo gezegd zo gedaan, het zijn er misschien té veel om ze allemaal op deze pagina te dumpen, waarom ik ze even op m'n site gedumpt heb. Check ze hier. De afbeeldingen zijn erg verkleind, de megaposter is bijvoorbeeld al een meter of meer 'in het echt'.
Ojah, ik werk met Paint Shop Pro in plaats van Photoshop..
Hi,
Bij mij op school zijn er volgende week weer AGB-verkiezingen. De AGB (Arnhemse Gymnasiasten Bond, zit op Gymnasium
) is een soort van leerlingenraad die behalve dingen op school regelt zoals betere toiletrollen, het verbieden van onverwachte SO (hopelijk lukt dat) en muziek in de aula, bijvoorbeeld. Komende week zijn de verkiezingen weer, en één van de twee partijen die in aanmerking komen voor het winnen van de verkiezingen (er zijn twee serieuze partijen, die 'echt' meedoen, verder "lol"-partijen die voor de lol meedoen) vroeg of ik hun flyers, posters en stickers wou ontwerpen.
Zo gezegd zo gedaan, het zijn er misschien té veel om ze allemaal op deze pagina te dumpen, waarom ik ze even op m'n site gedumpt heb. Check ze hier. De afbeeldingen zijn erg verkleind, de megaposter is bijvoorbeeld al een meter of meer 'in het echt'.
Ojah, ik werk met Paint Shop Pro in plaats van Photoshop..
Graag wat rates en comments
..
Bewerkt: door Puma