Jump to content
Geplaatst:
comment_1120900

Na een lange staat van dienst als crewlid heeft Dizzee besloten er een punt achter te zetten. Door een nieuwe opleiding en hobby's die veel tijd in beslag nemen, ziet hij geen kans meer om nog voldoende tijd aanwezig te zijn om de graphics fora te modereren. Uiteraard is dit een zwaar verlies voor de crew, want Dizzee is een van de meest ervaren moderators die we hebben, maar we hebben alle begrip voor zijn moeilijke keuze.

Voor de plek die hij achterlaat, hebben we echter een in onze ogen uitermate geschikte kandidaat gevonden. We hebben namelijk -Matthijs- bereid gevonden om zijn plek op het SA forum om te ruilen met een positie als moderator van de graphics fora.

En ook voor de lege plek die hij achterlaat hebben we een prima kandidaat. _KoE_Mzungu komt terug op z'n oude vertrouwde plekje in het SA forum, nadat hij al geruime tijd weer als een bezetene een fantastische bijdrage aan de wiki levert.

Namens de crew wens ik -Matthijs- en _KoE_Mzungu veel succes toe met hun nieuwe uitdaging, bedank Dizzee voor de prettige samenwerking en zijn inzet en wens hem heel veel succes bij z'n nieuwe opleiding.

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1121060

Erg jammer dat je aftreed, Dizzeee, ik vond je altijd een hele goede mod.

Aangezien ik het meest actief ben in het gfx-fora; Matthijs, ik weet dat je heel goed met PS bent, en ik heb er veel vertrouwen in dat jij ook een hele goede moderator bent ;)

Koe, Ik ken je eigenlijk nauwelijks, maar de keren dat ik wel eens in het SA forum kom, zie ik wel dat jij heeeel heeeel veel over SA weet :7

Geplaatst:
comment_1121064

Dizzee, bedankt voor je inzet in de Graphics fora. Je hebt het prima gedaan, succes met je opleiding!

KoE_Mzungu, gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je het (weer) uitstekend zult doen, deze keer niet opeens verdwijnen hé? 0_0 Matthijs, jij veel succes in je nieuwe fora!

Geplaatst:
comment_1121066

Gratz Koe en Matthijs :)

Jammer dat je er een punt achter zet Dizzee, ik vond je altijd een goede photoshopper en je was ook een prima moderator in graphics fora. Veel succes met je real life.

Geplaatst:
comment_1121134

Koetje! :dans: Fantastisch dat je weer terug bent, man! Echt, iemand zoals jij hoort gewoon in de crew thuis. Welkom terug en veel succes! :dans::tu:

Matthijs natuurlijk ook veel succes met je nieuwe plekje. Dizzee, je hebt mijn reactie vast al gelezen, maar het blijft jammer om je te zien vertrekken. Veel plezier in het groen. :)

Geplaatst:
comment_1121236

Gefeliciteerd -Matthijs- en _KoE_Mzungu ! Veel succes en veel plezier als Mod! :dans: En Dizzee bedankt voor je inzet als Mod, je hebt het echt goed gedaan :tu: voor jou! :)

Bewerkt: door GTA Haas

Geplaatst:
comment_1121251

Gefeliciteerd KoE, weet zeker dat je 't goed zal doen met al je kennis..mooi dat je terug bent :) Succes in de Graphics fora Matthijs.

Jammer dat je vertrekt Dizzee, maar een begrijpelijke keuze. Bedankt voor je inzet!

Geplaatst:
comment_1121350

Bedankt voor je inzet Dizzee! Je was een fijne jonge(man)! :tu:

-Matthijs-, succes met je nieuwe plaats. Ik denk dat je je daar wel thuis voelt, ofniet? ^^

Koe, gelukkig dat jew eer terug bent! Ik zag je het laatste half jaar weet goed posten en het zou niet lang duren voordat je weer mod zou zijn, gefeliciteerd! :tu:

Geplaatst:
comment_1121495

Gefeliciteerd en succes _KoE_ en Matthijs, op je nieuwe stek. Jammer Dizzee, je was in mijn ogen altijd een goede moderator en het is jammer dat je stopt, na al die tijd. Veel plezier met je groen outfit!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.