- Reacties 37
- Bezichtigingen 2.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Gta-killer 10 posts
-
gemertenaar 6 posts
-
S.W.A.T. 3 posts
-
_KoE_Mzungu 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik zat gisteren non-stop Hangman NOOSE te spelen voor rank 6
en het viel me op wat veel bugs erin zaten, noobs die de game verpesten
en dat soort dingen
met bugs bijv:
Ik haal Petrovic op ik breng hem naar heli, komt er onder in beeld: someone has te collect pertrovic blablabla..
terwijl Petrovic gewoon in me auto zit!
ook een keer, we waren helemaal op het einde, we zaten wel 3 minuten te wachten op een noob die moest komen met de auto
maar Petrovic rende weg!, ook al liep je voor hem je kon hem niet collecten hij ron gewoon weg en ging dood zonder bekogeld te worden met kogels, dat soort dingen is me wel 10 x gebeurt toen ik het non-stop speelde
Nu over de noobs
Een ''noob'' haalt petrovic op met zijn auto hij rijd naar de heli, probeert op te steigen maar word doodgeschoten, wij zijn onderweg naar de heli's kmt er te staan: petrovic is dead.
maar dat is nog niet alles, als je op de eindbestemming bent gaan die noobs nog wel eens elkaar met granaten bekogelen, en wat ze dan niet door hebben dat ze petrovic kunnen doden, ik was op de eindbestemming, pakte een auto en petrovic zit in me auto, ik rij perongeluk een gastje omver, gooit hij een granaat zonder dat ik het zag boem! dood ik en petrovic, die gozer was ook nog eens rank 9 dus moet je dat toch weten?