Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Beste leden,

Ik speel vaak Hitman Blood Money, simpelweg omdat ik het een van de beste games vindt.

Het spel draait om iemand dood krijgen, maar het maakt niet uit hoe.

Je kan hem met een injectiespuit een dodelijk serum toedienen, je kan hem makkelijk doorzeven met kogels, je kan hem opblazen door een bom in een gereedschapskistje te stoppen, je kan het eten infecteren zodat hij met 1 hap/slok dood is. Noem maar op....

En nu de reden van dit topic,

Wat vinden jullie, moet er een Hitman 5 komen? of zal die hitman franchise je aan je reet roesten.

Geef hier je mening.

Bewerkt: door PatrickW

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

GFX vind ik er eerlijk gezegd niet zo goed uitzien^^

Voor de games van deze tijd toch :)

Bewerkt: door PiekeTheCat

Geplaatst:

ligt het aan mij of heeft die vrouw met dat korte rokje en blauwe shirt geen arm ??? :?

Geplaatst:
ligt het aan mij of heeft die vrouw met dat korte rokje en blauwe shirt geen arm ??? :?

goed gezien

Geplaatst:
  • Auteur
Ik heb nog een screen gevonden van hitman 5.

155316404_0fc5cf2d68.jpg

Dat is Hitman blood money, geen Hitman 5 dus.

Geplaatst:

kan wel. is dit niet die mardi grass level met dat je die kraaien moet killen ?

Geplaatst:
kan wel. is dit niet die mardi grass level met dat je die kraaien moet killen ?

Dat klopt.

Geplaatst:
Ik heb nog een screen gevonden van hitman 5.

155316404_0fc5cf2d68.jpg

Dat is Hitman blood money, geen Hitman 5 dus.

idd dit is blood money ja :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Zeker met google gezocht? er zijn veel Fake screens hoor.

En dat is inderdaad Mardi Grass, de missie heet ''three is a crowd'' re er je moet drie mannen in kraaienpakken vermoorden, want zij hebben een aanslag op de president voorbereid.

EDIT : En voor welke platformen moet deze game uitkomen, Wat vinden jullie

Bewerkt: door forumrunner

Geplaatst:
  • Auteur

Ik was net hitman aan het spelen, ik deed de missie ''You Better Watch Out....'', toen had ik dat pak met die hartjes erop aan. ik ging een kamer binnen, er zat stond een halfnaakte vrouw en die wenkte me, ik dus meelopen en toen stond ik daar met mijn rug naar haar toe, Pakt ze een mes en steekt me neer!

Hetzelfde in de missie ''A dance with the devil'' ik had een Security-pak aan en was het gebouw aan het verkennen. ik liep een kamer binnen en zo'n vrouw in zo'n fee kostuum loopt een beetje ratslagen te doen, ik loop er naartoe, gooit ze een mes, Tjakka in één keer dood.

Iemand één van deze twee ooit megemaakt?

Geplaatst:

Jazeker, ook al zie ik het nut er niet van in. Misschien hebben ze het er voor de grap in gezet, of zijn het vrouwelijke 'agenten'. Als je hun vermoord, telt het in ieder geval niet als kill.

Geplaatst:
  • Auteur

Maar voor welke platforms gaat hij uitkomen denk je?

Geplaatst:

Waarschijnlijk gewoon de standaard consoles: Pc, Xbox360, Ps3.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Ja maar dan moet de AI wel een hoop slimmer zijn. Want hoe het nu is was het gewoon om te huilen.

Niet als je hem op pro speelt. Er moet zeker een nieuw deel in deze top serie komen, danders ga ik huilen!

Geplaatst:
  • Auteur
Morten Iverson, auteur van de Hitman games, heeft tijdens de Game Developers Conference verteld dat hij al rond loopt met ideeën voor Hitman 5 t/m 7. Hij laat niet weten of een vijfde deel al in ontwikkeling is, we lijken echter niet bang te hoeven zijn dat we het laatste deel gezien hebben

Dus de ideen zijn er al, Alleen misschien is hij nog niet in ontwikkeling, Hopen van wel.

Enkele reacties op dat bericht :

maar wel ****** gaaf dat Morten Iverson nog met verhalen in zijn kop zit voor een 5 6 & freakin 7 super vet

Er was trouwens ook iemand die niet wist hoe je in de laatste missie van HM4 moest ontwaken :

ik dacht dat hitman dood was in het laatste deel
hitman dood? heck no!, beweeg je rightthumbstick and youll see.
je bent echt dom als je in het laatste level van hitman niet eens weet hoe je kunt ontwaken :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.