Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1123092 Hallo, Ik heb een probleem. Telkens als ik met rechtermuisknop op een map klik krijg ik dit: Nu wil ik bv de map muziek verwijderen,dus ik klik op de rechtermuis knop en dan krijg ik het schermpje gelijk op de screen te zien is. Het laatst had ik die E trust antivirus gedeinstalleerd (Die stond er standaard op) dus kan het daaraan liggen? Alvast bedankt! Mvg,PTC.
Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1123100 dat denk ik wel ja. Weet je hoe je met regedit om moet gaan? zo ja kijk ns of daar het programma nog instaat en zo ja wis m daaruit. Reden Edit: srry vraag niet goed gelezen Bewerkt: 26 september 200816 jaren door jad
Geplaatst: 26 september 200816 jaren Auteur comment_1123252 Echt niemand want het is echt een k*t probleem
Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1123269 druk gewoon op de delete knop van je toetsenbord als je iets wil verwijderen
Geplaatst: 26 september 200816 jaren Auteur comment_1123273 Krijg ik hetzelfde,het probleem is niet dat ik het niet kan verwijderen,maar dat ik er niet met mijn rechtermuisknop op kan klikken.
Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1123400 gebruik tune up utulies dan is je probleem vast opgelost
Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1123494 zo iets had ik ook ik zat te kloten met vbscript en toen had ik zo een code gezet en geopend!!! misch had jij zo iets bij mij lag het aan mijn registter die setting had wat gedaan met mijn register je moet naar start --> uitvoeren/run --> typ: regedit --> en dan ga je dit openen in het regsiter: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoViewContextMenu dan kijk je wat de waarde achter "noviewcontextmenu" is als de waarde 1 is klik er met rechtermuisknop op --> wijzigen --> vul dan in het onderste vak 0 in klaar
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1125114 Misschien helpt het om CCleaner te downloaden en te instaleren, en daarna het hele register te cleanen. Heb je E-Trust Antivirus er al afgegooit? Anders zou ik die in ieder geval verwijderen, het lijkt er op dat dat in ieder geval de veroorzaker is.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1125164 Helemaal afgegooid,het begon pas toen ik het er af had gegooid Kan je een link geven voor die CCleaner te downloaden? Ben namelijk te lui om even te googlen.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1125240 Helemaal afgegooid,het begon pas toen ik het er af had gegooid Kan je een link geven voor die CCleaner te downloaden? Ben namelijk te lui om even te googlen. In de balk boven dit venster 'google.nl' intypen. 'CrapCleaner' intikken en op 'Doe een Gok' Downloaden. Is dat niet véél makkelijker dan Kan je een link geven voor die CCleaner te downloaden?Ben namelijk te lui om even te googlen. te tikken? Bewerkt: 28 september 200816 jaren door ikt
Geplaatst: 30 september 200816 jaren comment_1127274 1.Probeer een map te openen en ga dan naar Extra -> Mapopties 2.Vervolgens naar het tabblad bestandtypes 3. Ga op "Map" staan en klik op geavanceerd 4. Druk op Nieuw 5. Vul in Actie: Openen 5. Bladeren C:->Windows-> Kies Explorer.exe 6. Drie maal Oke en je zou gewoon weer Openen moeten zien
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127799 ^^ Ik heb geen Extra>>>Mapopties?Lees het stukje dat daarvoor staat nog eens. Open eerst een map en dan zul je zien dat je bij Extra op Mapopties kunt klikken. Het kan ook anders:Start > Configuratiescherm > (Klassieke Weergave) > Mapopties Zelfde menu, maar dan via een andere weg.
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127829 e-Trust antivirus had waarschijnlijk een optie "Scan met e-Trust" bij het klikken met de rechtermuisknop op een bestand. Aangezien je het verwijderd hebt, kan Windows de optie niet gebruiken en vraagt ie om de installer. Probeer eens op e-Trust weer te installeren, en daarna correct te verwijderen. Mvg, Flitskikker
Hallo,
Ik heb een probleem.
Telkens als ik met rechtermuisknop op een map klik krijg ik dit:
Nu wil ik bv de map muziek verwijderen,dus ik klik op de rechtermuis knop en dan krijg ik het schermpje gelijk op de screen te zien is.
Het laatst had ik die E trust antivirus gedeinstalleerd (Die stond er standaard op) dus kan het daaraan liggen?
Alvast bedankt!
Mvg,PTC.