Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1123092 Hallo, Ik heb een probleem. Telkens als ik met rechtermuisknop op een map klik krijg ik dit: Nu wil ik bv de map muziek verwijderen,dus ik klik op de rechtermuis knop en dan krijg ik het schermpje gelijk op de screen te zien is. Het laatst had ik die E trust antivirus gedeinstalleerd (Die stond er standaard op) dus kan het daaraan liggen? Alvast bedankt! Mvg,PTC.
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren Auteur comment_1128453 Kan het niet terug instaleren,want het was een 90 dagen trial die er al opstond. En de volledige versie kost namelijk geld. Kan ik niks in het register veranderen ofzo want het is erg irritant.
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1128978 Kan het niet terug instaleren,want het was een 90 dagen trial die er al opstond.En de volledige versie kost namelijk geld. Kan ik niks in het register veranderen ofzo want het is erg irritant. Je kunt vast wel de trial installeren, en vervolgens er weer afgooien. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 oktober 200816 jaren door Flitskikker
Hallo,
Ik heb een probleem.
Telkens als ik met rechtermuisknop op een map klik krijg ik dit:
Nu wil ik bv de map muziek verwijderen,dus ik klik op de rechtermuis knop en dan krijg ik het schermpje gelijk op de screen te zien is.
Het laatst had ik die E trust antivirus gedeinstalleerd (Die stond er standaard op) dus kan het daaraan liggen?
Alvast bedankt!
Mvg,PTC.