ik had braaf allemaal gevolgd wat me gezegd werd: nieuwe accont aangemaakt omdat sa op de oude was gecrasht nadat het een v2 bleek te zijn vervolgens op de nieuwe een patch gedownload en ook weer netjes zoals het hoort handmatig een mod geistalleerd precies volgens de readme. ik verheug me natuurlijk helemaal op mijn mod... ik start sa op en dan komt er alleen maar in beeld te staan: no orignial cd found nogal logisch, want ik heb gewoon versie twee op de originele cd staan. maar ik hem gedowngrade naar v1. egt (...)
ik had braaf allemaal gevolgd wat me gezegd werd: nieuwe accont aangemaakt omdat sa op de oude was gecrasht nadat het een v2 bleek te zijn
vervolgens op de nieuwe een patch gedownload en ook weer netjes zoals het hoort handmatig een mod geistalleerd precies volgens de readme. ik verheug me natuurlijk helemaal op mijn mod... ik start sa op en dan komt er alleen maar in beeld te staan: no orignial cd found
nogal logisch, want ik heb gewoon versie twee op de originele cd staan. maar ik hem gedowngrade naar v1. egt (...)
IK hoop dat jullie me kunnen helpen