Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1123191 ontmoet alle personages : wie moet ik allemaal ontmoeten ik heb het verhaal af , doe nu de side missies en archiefments maar wie moet ik ontmoeten en waar.. hoe onlock ik alle andere,
Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1123198 Met 'personages' word waarschijnlijk Random Characters bedoeld. Om de 100% te halen en dus het complete spel uit te spelen zul je verschillende dingen moeten doen waaronder verschillende side-missies. Ik raad je aan hier een kijkje te nemen om te zien wat er allemaal benodigd is voor de 100%. Je kunt de lijst uitprinten en eventueel aanvinken wat je al hebt gedaan en zo stap voor stap naar de 100% toewerken. Daarnaast biedt WikiGTA veel meer hulp wat betreft de 100%. Zo kan je er terecht voor bijvoorbeeld de Most Wanted lijst, Assassinations, de Stunt Jumps en andere Side-missies of Collectables die benodigd zijn voor de 100%. Bewerkt: 26 september 200816 jaren door Jay;
ontmoet alle personages : wie moet ik allemaal ontmoeten ik heb het verhaal af , doe nu de side missies en archiefments maar wie moet ik ontmoeten en waar..
hoe onlock ik alle andere,