Jump to content
Geplaatst:
comment_1123599

in 1991 werd het internet toegankelijk voor de mensen bijna 18 jaar later is de wereld moderner geworden dan in die tijd door de economie wordt bijna elke maand iets wel verbeterd bijvoorbeeld bij de tv eerst de gewone tv daarna pixel plus daarna hd ready(720p) met als allerlaaste full hd(1180p) wat ik wil zeggen alles wordt verbeterd o.a videokaart met 1 gb gehuigen en ram met 4 gb gehuigen maar ik dwaal af waar deze topic overgaat is mobiel internet heb je het of wat vind je er van ikzelf typ dit van mij vaders nokia n82 en ga soms online op mijn moeders n95 en ik betrap me er op dat ik de computer al 2 weken niet heb aangeraakt en al een maand online ben op gtaforum via m.n mobiel maar ik stoor me soms ook aan de processorkracht want het duurt wel een beetje lang voordat iets geladen is dus dusciseeur maar erover laters p.s moderators ik weet niet welke forum dit moet dus verplaats maar

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1141522

Mobiel internet vind ik persoonlijk echt zo iets nutteloos.

Waar is een telefoon tenslotte voor bedoeld? Juist, om te bellen. Maar hedendaagse telefoons hebben allemaal een camera, WIFI, WLAN, Games, en weet ik veel wat nog meer. Ze hebben zelfs Microsoft Office. Maar vergeet niet, een telefoon is om te bellen. Ik vind het dus allemaal een beetje onzin dat al die troep op een telefoon word gezet. :duh:

Ik bijvoorbeeld heb een W200i. Maar ik gebruik hem niet om te internetten, ik gebruik hem niet om te gamen, ik gebruik hem niet als foto- en video camera. Nee, alleen om te bellen en te SMS'en. Van mij mogen ze al die poes pas zoals internet er gewoon vanaf halen.

Voor de zakenwereld is het misschien nog wel interessant, maar dan kopen ze maar gewoon een PDA'tje. Of je koopt gewoon een netbook, is ook nog eens 10x sneller dan dat internet op je mobiel. :Y En dan koop je er gelijk een dongel bij :schater:

Ik verlang terug naar het Nokia 3310 tijdperk ^_^

Geplaatst:
comment_1141756
wat ik van mobiel internet vindt:

totaal onnuttig,

neem een laptop mee

nadeel

- iets groter

voordeel

- Sneller

- Beter beeld

- handigere toetsenbord

- veel nuttiger

- in de stad bijna overal draadloos internet

- kun je beter mee opscheppen.

Mobiel internet op telefoon

Voordeel

- Past in je pocket

- Uitschuifbaar toetsenboord en/of touchscreen *

- Snel **

- Supernuttig om je prive en/of werk email/agenda te synce/op te halen *

- WiFi *(wireless internet)

- Met een telefoon van 600 euro kan je ook prima opscheppen :clown:

- Te gebruiken als dongle *

Nadeel

- Browser compatibiliteit

- Kleiner scherm (maar valt mee te leven)

- Kosten abbo

Mobiel internet op laptop

Voordeel

- Snel **

- Groter beeld

- Groter toetsenbord

- Wifi *(wireless internet)

- Meer opslagruimte

Nadeel:

- Groter

- Zwaarder

- Boottijd van je OS

- Kosten abbo

- Geen pushmail/exchange ondersteuning

*afhankelijk van model

** afhankelijk van data abbo en verbinding ondersteunig

Mobiel internet vind ik persoonlijk echt zo iets nutteloos.

Waar is een telefoon tenslotte voor bedoeld? Juist, om te bellen. Maar hedendaagse telefoons hebben allemaal een camera, WIFI, WLAN, Games, en weet ik veel wat nog meer. Ze hebben zelfs Microsoft Office. Maar vergeet niet, een telefoon is om te bellen. Ik vind het dus allemaal een beetje onzin dat al die troep op een telefoon word gezet. :duh:

Ik bijvoorbeeld heb een W200i. Maar ik gebruik hem niet om te internetten, ik gebruik hem niet om te gamen, ik gebruik hem niet als foto- en video camera. Nee, alleen om te bellen en te SMS'en. Van mij mogen ze al die poes pas zoals internet er gewoon vanaf halen.

Voor de zakenwereld is het misschien nog wel interessant, maar dan kopen ze maar gewoon een PDA'tje. Of je koopt gewoon een netbook, is ook nog eens 10x sneller dan dat internet op je mobiel. :Y En dan koop je er gelijk een dongel bij :schater:

Ik verlang terug naar het Nokia 3310 tijdperk ^_^

Waarom koop je dan een Walkman phone, ook zoiets onnuttigs ;)

Bewerkt: door Ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.