Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1123936 Hey, Kan iemand voor mij een paar commands maken ? Een /givecash [iD] [AMOUNT] Een /kill Een /spawn infernus ( zodat ik die kan spawnen recht voor mij) Een /wapen [iD] zodat ik dat wapen krijg Een /giveweapon zodat ik een wapen aan iemand kan geven Zo , Ik ken PAWN maar commands zijn niet mijn sterkste kan Als iemand zo vriendelijk wil zijn Gratzz GTAFreak007
Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1124047 GTAFreak007, je bent er nog een vergeten.... /givecash [iD] [bEDRAG] /calltaxi [PLAATS] [WAARNAARTOE]
Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1124410 Ok ik heb hier misschien wel wat voor je: /kill if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0); return 1; } Ok dit duurde me een half uur eigenlijk maar nu heb ik er zelf ook wat aan: Spawn infernus if(strcmp("/infernus", cmdtext, true) == 0) { new Float:x,Float:y,Float:z, Float:a; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); new newcar = CreateVehicle(411,x, y, z, a, -1, -1, 240000); PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0); return 1; Dat /infernus kan je gewoon wijzigen. Meer heb ik ook nog niet, maar ik denk dat je hier al wat mee kunt. Bewerkt: 27 september 200816 jaren door nulop
Hey,
Kan iemand voor mij een paar commands maken ?
Een /givecash [iD] [AMOUNT]
Een /kill
Een /spawn infernus ( zodat ik die kan spawnen recht voor mij)
Een /wapen [iD] zodat ik dat wapen krijg
Een /giveweapon zodat ik een wapen aan iemand kan geven
Zo ,
Ik ken PAWN maar commands zijn niet mijn sterkste kan
Als iemand zo vriendelijk wil zijn
Gratzz GTAFreak007