Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1124372 sentinel sabre Stallion ford mustang Coquette verder nog ideeen
Geplaatst: 19 november 200816 jaren comment_1173496 de rhino De hotring racer mag er ook wel in van mij. rhino ja van mij helemaal:) hotrong nee is stom:P er zit volgens mij een sabre in:) Hotring is (meestal) te cheaten en gaat lekker hard voor de rest houdt het er ook wel mee op. Verder mag de dodo er ook in(om er alleen mee te taxien maar al zou hij kunnen vliegen is het ook leuk) Bewerkt: 21 november 200816 jaren door viccie211
Geplaatst: 19 november 200816 jaren Auteur comment_1173540 voor mij een hunter (anders is gta geen gta) dus gta lcs is geen gta want die is zonder cheatdevice niet te krijgen (heb te hoge firmware:()
Geplaatst: 21 november 200816 jaren comment_1174608 voor mij een hunter (anders is gta geen gta) hunter zou er alleen heel misschien in komen als je zou kunnen vliegen maar ik begin daar steeds meer aan te twijfelen (trouwens GTA IV is dan ook geen gta)
Geplaatst: 21 november 200816 jaren Auteur comment_1174643 voor mij een hunter (anders is gta geen gta) hunter zou er alleen heel misschien in komen als je zou kunnen vliegen maar ik begin daar steeds meer aan te twijfelen (trouwens GTA IV is dan ook geen gta) in gta 4 zit een anhilator en dat is ook een gevechtshelicopter dus dat lijkt mij hetzelfde
Geplaatst: 21 november 200816 jaren comment_1174767 voor mij een hunter (anders is gta geen gta) hunter zou er alleen heel misschien in komen als je zou kunnen vliegen maar ik begin daar steeds meer aan te twijfelen (trouwens GTA IV is dan ook geen gta) in gta 4 zit een anhilator en dat is ook een gevechtshelicopter dus dat lijkt mij hetzelfde ik bedoel een gevechtshelikopter eigelijk hé er zijn 2 helikokpters te verkrijgen bij speciale savegames, ander had ik geen hunter op lcs( stomme 4.5) maar hier gaat het topic niet over dus voor mij een gevechtshelikopter Bewerkt: 21 november 200816 jaren door weeteenbeetje
Geplaatst: 21 november 200816 jaren Auteur comment_1174802 voor mij een hunter (anders is gta geen gta) hunter zou er alleen heel misschien in komen als je zou kunnen vliegen maar ik begin daar steeds meer aan te twijfelen (trouwens GTA IV is dan ook geen gta) in gta 4 zit een anhilator en dat is ook een gevechtshelicopter dus dat lijkt mij hetzelfde ik bedoel een gevechtshelikopter eigelijk hé er zijn 2 helikokpters te verkrijgen bij speciale savegames, ander had ik geen hunter op lcs( stomme 4.5) maar hier gaat het topic niet over dus voor mij een gevechtshelikopter kan je met een speciale savegame hunter krijgen :O maar weer verder met het topic
Geplaatst: 25 november 200816 jaren comment_1178551 De Mr.Whoopee, de hotdog kraam en de sweeper. zijn ook we grappig
Geplaatst: 25 november 200816 jaren comment_1178848 Laatst bedacht ik me dat zo van bovenaf de Faggio ook wel leuk kon zijn.
Geplaatst: 25 november 200816 jaren Auteur comment_1178864 ik weet neit eens als er wel motoren inzitten .. heb nog geen een screen gezien met motor al die leuke choppers zijn ook wel leuk .. leuk toch (wat een geleuk)
Geplaatst: 25 november 200816 jaren comment_1178867 ik weet neit eens als er wel motoren inzitten .. heb nog geen een screen gezien met motor al die leuke choppers zijn ook wel leuk .. leuk toch (wat een geleuk) Maar het is niet onmogelijk hoor. Rockstar heeft al eens een motor gestopt in een Topdown Gta. Bewijs: >Klik.< Ik wil de F1 in Gta: Chinatown Wars terug zien. Ik heb de hoop Gta: Advance te kopen opgegeven(hij is zeldzaam), dus hoop ik dat Rockstar hem in Gta: Chinatown Wars stopt. Edit: >Klik.< Bewerkt: 25 november 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 26 november 200816 jaren comment_1179596 Maakt toch niet zo veel uit je ziet het toch van uit de lucht. Doe mij dan maar een snelle auto.
Geplaatst: 27 november 200816 jaren comment_1179962 voor mij een hunter (anders is gta geen gta) hunter zou er alleen heel misschien in komen als je zou kunnen vliegen maar ik begin daar steeds meer aan te twijfelen (trouwens GTA IV is dan ook geen gta) in gta 4 zit een anhilator en dat is ook een gevechtshelicopter dus dat lijkt mij hetzelfde Idd, alleen is de Annihilator wat zwakker qua armor. Ontopic: De Sabre(turbo) en de Greenwood mogen er wel in.
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180461 de infernus en de banshee. dat zou leuk zijn en ze komen in elke versie voor dus waarom ni deze.
sentinel
sabre
Coquette
verder nog ideeen