Jump to content
  • Reacties 69
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1190024

Phoenix

Turismo

NRG-500

PCJ-600

Mesa

Hunter

Hydra

Rhino

Andromada

At-400

Nevada

Stratum

FBI Washington

Elegy

Sultan

En dat was het lijstje wel. :puh:

Geplaatst:
comment_1194232

Turismo

Infernus

Cheetah

Rhino

NRG-500

FCR-900

PJC-600

FBI TRUCK

S.W.A.T tank (ja ik weet dat dat geen officiële auto is, maar je kan er toch een hoop lol mee beleven ^^)

en ik hoop natuurlijk ook helikopters en/of vliegtuigen maar ik denk dat dat niet erin gaat komen :N

Bewerkt: door flippie13

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1243156

De Admiral mag zeker niet ontbreken.

En de Perrennial; hij is niet snel of mooi, maar hij zit in bijna alle GTA's. Dus hier mag hij zeker niet ontbreken!

Bewerkt: door Black Admiral

Geplaatst:
comment_1243601

En hoe zou jij nu kunnen weten dat de Perrennial in het spel zit? Ik heb nog uit geen enkele screen duidelijk kunnen afleiden dat dit voertuig er inzit, wat je denkt is dus mogelijk incorrect of toch juist, maar dat zijn speculaties en we geven niemand graag valse hoop. Maar goed, om even je vraag te beantwoorden. De wagen die op het onderste plaatje staat afgebeeld zou een Banshee, Stinger of enig andere sportwagen kunnen zijn. Opnieuw een typisch voorbeeld van speculatie dus.

Nu ik hier toch een post neerzet wil ik leden die hier al meerdere malen een post met slechts 1 of 2 voertuigen naar keuze hebben neergezet vriendelijk verzoeken een voorgaande post aan te passen, als hun nog een voertuig te binnen schiet dat ze graag in GTA Chinatown Wars zouden zien. Extra berichten zou ik gaan zien als een vorm van postboosten en worden vanaf heden verwijderd. Ik dank u.

Geplaatst:
comment_1243725

Mijn lijstje:

Cheetah

Infernus

BF Injection

Phoenix

Turismo

Super GT

Banshee

Comet

Blade (Er mag natuurlijk geen Lowrider ontbreken)

Deluxo

Patriot

Rancher

NRG-500

PCJ-600

Hunter

Hydra

Rhino

Maverick

Leviathan

Nevada

Washington

Bobcat

Sanchez

Greenwood

Barracks

Hustler

Quad

Kart

BMX (als er fietsen komen)

RC Baron

Bewerkt: door The Hulk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.