Jump to content

Missie hulp: Wrong Side OF the tracks


joeybambix

Recommended Posts

In het begin van de missie moet je Big Smoke naar Unity Station brengen. Stap in de Glendale en rij ernaar toe. In de cutscene zie je dat je te laat bent en dat de Vagos op een trein springen die net vertrekt.

Stap op de Sanchez en achtervolg de trein. Blijf altijd zover mogelijk van de trein vandaan, zo kan Big Smoke de Vagos makkelijk neerschieten. Als je te dichtbij de trein zit zal Big Smoke eerder tegen de trein zelf schieten dan tegen de Vagos.

Het eerste obstakel is een auto midden op het spoor, ga voor de trein rijden en rij over het spoor langs de auto heen. De trein zal nu tegen de auto botsen en op deze manier heb je geen hinder van de explosie die daarbij plaatsvindt. Vlakbij een tunnel zal er een trein je tegemoet komen, ga voor de trein rijden en wacht tot de andere trein voorbij is.

Als laatste moet je een stukje op de heuvels rijden als je net uit de tunnel bent. Als je een goeie Bike Skill hebt kan je, als je bij de brug bent, gelijk op de trein springen en daarna iedereen neerschieten.

Wanneer je alle Vagos hebt vermoord, heb je de missie gehaald!

Tips

  • Zorg ervoor dat je met de Sanchez op gelijke hoogte blijft met de locomotief waar de vier Vagos opstaan. Big Smoke is een erg slechte schutter, maar als je de Sanchez in bedwang houdt moet het lukken er twee dood te hebben vóór de tunnel. Daarna de weg naar boven nemen (of met de motor op de trein springen) en constant de Sanchez naast de locomotief houden, zover mogelijk naar rechts. De twee overgebleven Vagos moeten dood voordat de trein de spoorbrug oprijdt. Met een aantal keren proberen moet deze missie lukken.

Bron: Wikigta.

Mvg;

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

wow snelle reactie :)

ik heb het gehaalt door middel van de rocketman cheat

ik heb de trein in gehaalt en ben met rocketman op de trein gekomen anyway

thanks :) ,

mvg bambix :D

Ja, dat kon je ook doen, maar dat is pas als laatste redmiddel. ;)

Mvg;

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
wow snelle reactie :)

ik heb het gehaalt door middel van de rocketman cheat

ik heb de trein in gehaalt en ben met rocketman op de trein gekomen anyway

thanks :) ,

mvg bambix :D

Ja, dat kon je ook doen, maar dat is pas als laatste redmiddel. ;)

Mvg;

MegaPilot.

Ook ik heb hem nu zo een 5058382 keer geprobeerd, met de walkthrough van wikigta, maar het lukt me echt niet. Als ik op die weg kom, lig ik te ver op de trein achter om nog te kunnen schieten.

Ook het op de trein springen lukt me niet. Iemand nog andere tips?

Als ik op die trein zou springen, kan ik dan afstappen en ze met een knuppel bewerken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb hem nu zo een 5058382 keer geprobeerd, met de walkthrough van wikigta, maar het lukt me echt niet. Als ik op die weg kom, lig ik te ver op de trein achter om nog te kunnen schieten.

Ook het op de trein springen lukt me niet. Iemand nog andere tips?

Als ik op die trein zou springen, kan ik dan afstappen en ze met een knuppel bewerken?

Nou, ik reed er gewoon naartoe en ik was véél sneller dan de trein, dus ik snap niet wat je probleem is. Pas wel op als je er naast gaat rijden, er gaat 1 keer een tegenligger passeren en die kan je "van je sokken rijden". Die passeert je (als ik het goed heb) als je een bocht ingaat.

Maar zelfs al lig je achter, probeer met al je snelheid hem in te halen, de Sanchez is sneller dan de trein hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij begrijp je de missie niet helemaal, het is juist de bedoeling dat Big Smoke de vagos eraf schiet, alleen is Big Smoke niet zo'n goede schieter, daarbij kan je helpen als je na de gepasseerde trein het weggetje naar boven op te rijden en dan direct op de trein te springen met je sanchez, je hebt daarbij van Big Smoke een drive-by wapen gekregen om ze zo neer te schieten.

Anders had je ook even naar deze truuk kunnen kijken:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij begrijp je de missie niet helemaal, het is juist de bedoeling dat Big Smoke de vagos eraf schiet, alleen is Big Smoke niet zo'n goede schieter, daarbij kan je helpen als je na de gepasseerde trein het weggetje naar boven op te rijden en dan direct op de trein te springen met je sanchez, je hebt daarbij van Big Smoke een drive-by wapen gekregen om ze zo neer te schieten.

Anders had je ook even naar deze truuk kunnen kijken:

die truuk probeerde ik :) maar dan een tikkie later.... en ik begrijp de missie wel hoor, maar ik probeerde hem anders (in gta 1 werkte dat nog)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij begrijp je de missie niet helemaal, het is juist de bedoeling dat Big Smoke de vagos eraf schiet, alleen is Big Smoke niet zo'n goede schieter, daarbij kan je helpen als je na de gepasseerde trein het weggetje naar boven op te rijden en dan direct op de trein te springen met je sanchez, je hebt daarbij van Big Smoke een drive-by wapen gekregen om ze zo neer te schieten.

Anders had je ook even naar deze truuk kunnen kijken:

die truuk probeerde ik :) maar dan een tikkie later.... en ik begrijp de missie wel hoor, maar ik probeerde hem anders (in gta 1 werkte dat nog)

Ik heb die missie ook zo gdn, maar k ben op een anere plaats op de trein gesprongen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Yay, gelukt

niet helemaal zoals het truucje, maar toch:

sprong op de trein, maar helaas donderde ik na enkele 100en meters om. Motor dondert eraf, Smoke pleurt omlaag, maar ik sta op het dak.

Dan maar oldschool met mijn pistol aan de gang :)

Had alleen verwacht dat de brug naar het noorden nu open zou zijn :(

Link to comment
Delen op andere websites

De brug naar het noorden gaat pas als laatst open. Eerst krijg je nog het westen (San Fierro) wat je moet vrij spelen. De is pas beschikbaar nadat je de missie The Green Sabre hebt gehaald. Dit duurt nog wel even volgens het Missieoverzicht van GTA:SA. Je zult nog even door moeten gaan voordat je een nieuw 'eiland' kan betreden.

Succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik heb die missie ook op de ps2 tien duizend keer geprobeerd en uiteindelijk lag mijn joystick aan de andere kant van de kamer ik heb bijna alle tricks geprobeerd en ook van wikigta

dus helpzz

Help? Met wat? Je moet niet alleen je frustraties vertellen maar ook je probleem. Ik kan je met deze info maar één tip geven: speel NIET als je gefrustreerd bent. :7
Link to comment
Delen op andere websites

ok ik ben niet zo snel gefrustreerd maar bij dit wel (na 100x)

euhm... wat mij dus niet lukt is als ik helemaal rechts ga rijden smoke nog steeds niet raakt NOOIT

dichter bij schiet hij alleen maar op de trijn dus hoe doe ik dit :N

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik ben niet zo snel gefrustreerd maar bij dit wel (na 100x)

euhm... wat mij dus niet lukt is als ik helemaal rechts ga rijden smoke nog steeds niet raakt NOOIT

dichter bij schiet hij alleen maar op de trijn dus hoe doe ik dit :N

Je moet ook niet dicht bij de trein rijden hoor. Zo een metertje afstand(ingame) is wel voldoende. Normaal gezien schiet Big Smoke er dan alle Gang Members af.

Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...