Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1124959 Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1124980 Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. Nee dit is helemaal gratis, het enige wat je hoef te doen is je PS2 aansluiten op het internet en games kopen die online kunnen.
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1124984 Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. Nee dit is helemaal gratis, het enige wat je hoef te doen is je PS2 aansluiten op het internet en games kopen die online kunnen. En hoe doe je dat? :$ :$ :$ Mvg; MegaPilot. P.s. : Ik heb draadloos internet. Bewerkt: 28 september 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1124987 Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. Nee dit is helemaal gratis, het enige wat je hoef te doen is je PS2 aansluiten op het internet en games kopen die online kunnen. En hoe doe je dat? :$ :$ :$ Mvg; MegaPilot. P.s. : Ik heb draadloos internet. Als je online wil op je PS2 zal je toch echt met de kabel moeten, want de PS2 pikt geen draadloze signalen op. De PS3 doet dit echter wel. Bewerkt: 28 september 200816 jaren door Rullez
Geplaatst: 28 september 200816 jaren Auteur comment_1124992 Shuck... Laat het dan maar... Mvg; MegaPilot.
Heej forummertjes!
Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord.
Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen...
Nou is m'n vraag:
Moet je betalen om Online te spelen?
Alvast bedankt!
Mvg;
MegaPilot.