Geplaatst: 28 september 200816 jaren comment_1125512 Ik wil de (onuitgezonde) samenvatting van een voetbalclub uit de Jupiler League bekijken. Maar de RTL-Player op de site geeft geen beeld, alleen geluid. Weet iemand hoe ik mijn instellingen zodanig kan aanpassen, dan ik wel beeld kan zien. Bvd. Pennywise Bewerkt: 28 september 200816 jaren door Pennywise The Clown
Geplaatst: 29 september 200816 jaren comment_1125680 Ik kan dat filmpje gewoon kijken. Probeer Microsoft Silverlight 2.0 eens te downloaden. Daarmee moet het probleem opgelost zijn. Ik kan nu geen downloadlink van Silverlight 2.0 vinden, maar hij moet bestaan.
Geplaatst: 29 september 200816 jaren Auteur comment_1125925 Ik heb Silverlight geïnstalleerd, maar zie geen verandering. Het beeld blijft gewoon zwart, zoals ook voorheen. Iemand anders die er verstand van heeft?
Geplaatst: 30 september 200816 jaren comment_1126441 Hmmm, misschien dat je ergens ander meer feedback krijgt.. Verplaatst naar Computer Talk -> Software, succes met je probleem PTC! ^^
Geplaatst: 30 september 200816 jaren Auteur comment_1126476 Hmmm, misschien dat je ergens ander meer feedback krijgt..Verplaatst naar Computer Talk -> Software, succes met je probleem PTC! ^^ Dankjewel Jowx Laat de reacties maar binnen vloeien, aan met die lopende band!
Geplaatst: 30 september 200816 jaren comment_1126534 De RTL Player werkt gewoon met Windows Media Player, dus kijk of je daar een nieuwere versie van nodig hebt. Op dit moment is 11 als het goed is de nieuwste. Mocht je toevallig met Firefox werken, dan moet je zorgen dat de WMP Plug-in (goed) geïnstalleerd is.
Geplaatst: 30 september 200816 jaren Auteur comment_1126760 De RTL Player werkt gewoon met Windows Media Player, dus kijk of je daar een nieuwere versie van nodig hebt. Op dit moment is 11 als het goed is de nieuwste. Mocht je toevallig met Firefox werken, dan moet je zorgen dat de WMP Plug-in (goed) geïnstalleerd is. Gelukt. Heel erg bedankt TC
Ik wil de (onuitgezonde) samenvatting van een voetbalclub uit de Jupiler League bekijken. Maar de RTL-Player op de site geeft geen beeld, alleen geluid.
Weet iemand hoe ik mijn instellingen zodanig kan aanpassen, dan ik wel beeld kan zien.
Bvd.
Pennywise
Bewerkt: door Pennywise The Clown