Jump to content
Geplaatst:
comment_1125559

Hoeveel denken jullie dat GTA IV voor de PC gaat kosten? In ieder geval zullen het betere graphics zijn en je kan meer dingen doen maar de helft hebben ze al onthuld denk ik. Ik denk dat het dus meer gaat kosten dan op de PS3 of op de XBOX360. Maar geef hier je mening in een poll en als je iets wilt zeggen dan ook in een bericht. Nu we het toch over GTA IV hebben, ik vraag me af als er daar een soort chat is die in de linkerbovenhoek tevoorschijn komt ofzo in MultiPlayer mode zoals bij SA MP ( San Andreas MultiPlayer ).

MVG,

Nstyle08Z

Bewerkt: door Nstyle08Z

• Reacties 86
  • Bezichtigingen 4.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat denken jullie dat de prijs zal worden? 90 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zal de prijs voor GTA IV op de PC worden???

• ?55
      35
    • ?60
      29
    • ?65
      11
    • Meer dan ?65
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1128129
Waarom rond de €50 of €55 euro? Waarom niet bijvoorbeeld €65? Er liggen toch spellen voor €60 enzo en GTA IV is voor grote deel beter en dus denk ik €65 à €70.

MVG,

Nstyle08Z

beter hoeft niet meteen te betekenen dat het duurder is

als ze het te duur maken, dan denken mensen, ja da's te duur, ik ga hem gewoon downloaden hoor, en zo krijgen ze helemaal niks :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1136281
Waarom rond de €50 of €55 euro? Waarom niet bijvoorbeeld €65? Er liggen toch spellen voor €60 enzo en GTA IV is voor grote deel beter en dus denk ik €65 à €70.

MVG,

Nstyle08Z

beter hoeft niet meteen te betekenen dat het duurder is

als ze het te duur maken, dan denken mensen, ja da's te duur, ik ga hem gewoon downloaden hoor, en zo krijgen ze helemaal niks :puh:

Een Duitse fansite? Als ik eens naar die site zou gaan zou ik in geen tijd verdwalen! Want ik kan geen Duits.:)

Geplaatst:
comment_1137312

toen ik gta sa op dag 1 aankocht voor de pc, kostte die maar 49 euro...

ik vermoed dat het ook wel weer rond deze prijs zal liggen.

Bewerkt: door Hypnosis

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1137830
als ze hem duurder maken kopen mensen die toch niet :duh:

Ik denk dat net als ze het duurder gaan maken zoals €65 dan zullen de mensen zo zijn:

"Waaw, kijk, hier is er een spel die meer kost dan de andere, dus is hij waarschijnlijk beter!"

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.