Jump to content
Geplaatst:
comment_1125559

Hoeveel denken jullie dat GTA IV voor de PC gaat kosten? In ieder geval zullen het betere graphics zijn en je kan meer dingen doen maar de helft hebben ze al onthuld denk ik. Ik denk dat het dus meer gaat kosten dan op de PS3 of op de XBOX360. Maar geef hier je mening in een poll en als je iets wilt zeggen dan ook in een bericht. Nu we het toch over GTA IV hebben, ik vraag me af als er daar een soort chat is die in de linkerbovenhoek tevoorschijn komt ofzo in MultiPlayer mode zoals bij SA MP ( San Andreas MultiPlayer ).

MVG,

Nstyle08Z

Bewerkt: door Nstyle08Z

• Reacties 86
  • Bezichtigingen 4.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat denken jullie dat de prijs zal worden? 90 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zal de prijs voor GTA IV op de PC worden???

• ?55
      35
    • ?60
      29
    • ?65
      11
    • Meer dan ?65
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1166851
Ik gok op zo'n €50,-, aangezien het voor de 360 en de PS3 ook zo rond de €50,- kost.

Maar, het kan ook zijn dat ze hem weer voor de volle prijs gaan verkopen [€60,-+)

€44 in Mediamarkt ;) het staat in het bladje! Maar die nu al te koop? :? want er staat bij "Get is now!"

Geplaatst:
comment_1167070

60 Euro, puur omdat alle spellen zo'n beetje gemiddeld 60 Euro zijn.

Trouwens, sommigen vertellen dat het maar 44,95 Euro is? Ik geloof d'r geen ... van. Dat zou er dus op neerkomen dat ik 5 Euro te veel heb betaald voor een spel dat op de computer alleen maar verbeteringen zou brengen, volgens R...

Geplaatst:
comment_1169845

Wat een domme poll...

Pc games, kosten nooit, op collectors en limited editions na, meer dan 55 €...

Bovendien is de prijs al lang bekend, 39 euro bij 12game.com, en 40-45 euro bij zo'n beetje elke andere webwinkel in Nederland.

Geplaatst:
comment_1169925
Spellen voor de computer kosten toch nooit meer dan 60 euro?

er zijn wel spellen die bove de 60 euro zijn zoals Cod4 (69.99 euro)

ik denk dat GTA:IV rond de 60 euro zou kosten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.