Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1125840

//OnGameModeInit()

SetTimer("Wellfare", 300000, 1);

\

//Ergens anders in je script:

forward Wellfare();
public Wellfare()
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
	if(IsPlayerConnected(i))
	{
		GivePlayerMoney(i, 500);
	}
}
}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1125845

Bedankt !

Maar hoe verander ik dan die tijd ?

Als ik dan later wat vroeger wil :puh:

EDIT : Ik heb klein probleem

forward Wellfare();
public Wellfare()
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
	if(IsPlayerConnected(i))
	{
	SendClientMessage(playerid ,COLOR_GREEN,"***PAYDAY : Je ontvangt dit omdat je in deze server speel!***");
		GameTextForPlayer(playerid ,"~r~PAYDAY",1000,3);
		GivePlayerMoney(i, 500);
	}
}
}

Wat is hier verkeerd aan ? want hij zegt steeds Undefined Symbol playerid

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Bewerkt: door GTAFreak007

Geplaatst:
comment_1125887
Bedankt !

Maar hoe verander ik dan die tijd ?

Als ik dan later wat vroeger wil :puh:

Verander de tijd die is aangegeven in de SetTimer-regel.

SetTimer("NaamVanFunctie, TijdInMilliSeconden, Herhalen ja/nee);

1 seconde = 1000 milliseconden

60 seconden (1 minuut) = 60 x 1000 = 60000 milliseconden

5 minuten = 5 x 60000 = 300000 milliseconden.

Over die error:

Verander 'playerid' naar 'i'

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1125913

En weet je ook voor dat givecash ?

Ik heb dit

#define GIVECASH_DELAY 5000

forward Givecashdelaytimer(playerid);

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, POCKETMONEY);

return 1;
}

En dit bij OnPlayerCommandText

new string[256];
new playermoney;
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME];
new cmd[256];
new giveplayerid, moneys, idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));

if(strcmp(cmd, "/givecash", true) == 0) {
	new tmp[256];
	tmp = strtok(cmdtext, idx);

	if(!strlen(tmp)) {
		SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "USAGE: /givecash [playerid] [amount]");
		return 1;
	}
	giveplayerid = strval(tmp);

	tmp = strtok(cmdtext, idx);
	if(!strlen(tmp)) {
		SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "USAGE: /givecash [playerid] [amount]");
		return 1;
	}
		moneys = strval(tmp);

	//printf("givecash_command: %d %d",giveplayerid,moneys);


	if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
		GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
		GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
		playermoney = GetPlayerMoney(playerid);
		if (moneys > 0 && playermoney >= moneys) {
			GivePlayerMoney(playerid, (0 - moneys));
			GivePlayerMoney(giveplayerid, moneys);
			format(string, sizeof(string), "You have sent %s(player: %d), $%d.", giveplayer,giveplayerid, moneys);
			SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
			format(string, sizeof(string), "You have recieved $%d from %s(player: %d).", moneys, sendername, playerid);
			SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string);
			printf("%s(playerid:%d) has transfered %d to %s(playerid:%d)",sendername, playerid, moneys, giveplayer, giveplayerid);
		}
		else {
			SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Invalid transaction amount.");
		}
	}
	else {
			format(string, sizeof(string), "%d is not an active player.", giveplayerid);
			SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
		}
	return 1;
}

// PROCESS OTHER COMMANDS


return 0;
}

Wat is hier fout aan ?

Want als ik het ingame doe zegt

ie USAGE : /givecash [iD] [AMOUNT]

Dus het werkt niet

Bewerkt: door GTAFreak007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.