Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe PC te kopen. Maar ik heb nu al een Laptop. Dan is mijn probleem dit: Ik kan niet kiezen of ik een Dekstop PC moet kopen of een Externe Hardeschijf van 500GB.
Dit zijn de eisen van mijn huidige PC:
Computer
Fabrikant: Dell Inc.
Computermodel: ME051
Computernaam: INGRID-3264B2FD
Systeemtype: X86 (32-bits) systeem
Moederbord
Fabrikant: Dell Inc.
Model: 0GD366
BIOS Fabrikant: Dell Inc.
BIOS Model: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A04
Processor
Model: Intel® Celeron® M processor 1.50GHz
Kloksnelheid: 1177 MHz
Geheugen
Grootte: 503 MB RAM
Harde schijf
Bestandstype: FAT
Grootte: 52,8 GB
Vrije ruimte: ,37 GB
Videokaart
Model: Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family
En de PC die ik wil kopen moet wel een beetje de nieuwste Games (GEEN GTA:IV) dan aankunnen. En ik wil dan ook nog een beetje beperkt blijven en niet hoger gaan dan de €600,- Zodat ik altijd zelf nog een beetje kan uitbreiden.
En dan wilde ik deze dan misschien kopen: Hardeschijf.
Is dit een goede aankoop? Wie zou mij kunnen helpen bij wat ik ongeveer zou moeten kopen.
Hallo,
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe PC te kopen. Maar ik heb nu al een Laptop. Dan is mijn probleem dit: Ik kan niet kiezen of ik een Dekstop PC moet kopen of een Externe Hardeschijf van 500GB.
Dit zijn de eisen van mijn huidige PC:
En de PC die ik wil kopen moet wel een beetje de nieuwste Games (GEEN GTA:IV) dan aankunnen. En ik wil dan ook nog een beetje beperkt blijven en niet hoger gaan dan de €600,- Zodat ik altijd zelf nog een beetje kan uitbreiden.
En dan wilde ik deze dan misschien kopen: Hardeschijf.
Is dit een goede aankoop? Wie zou mij kunnen helpen bij wat ik ongeveer zou moeten kopen.
Bewerkt: door zamg0d1