Jump to content
Geplaatst:
comment_1126221

Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe PC te kopen. Maar ik heb nu al een Laptop. Dan is mijn probleem dit: Ik kan niet kiezen of ik een Dekstop PC moet kopen of een Externe Hardeschijf van 500GB.

Dit zijn de eisen van mijn huidige PC:

computer.gifComputer

• Fabrikant: Dell Inc.
  • Computermodel: ME051
  • Computernaam: INGRID-3264B2FD
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: Dell Inc.
  • Model: 0GD366
  • BIOS Fabrikant: Dell Inc.
  • BIOS Model: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A04

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Celeron® M processor 1.50GHz
  • Kloksnelheid: 1177 MHz

memory.gifGeheugen

• Grootte: 503 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

• Bestandstype: FAT
  • Grootte: 52,8 GB
  • Vrije ruimte: ,37 GB

videocard.gifVideokaart

• Model: Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family
  • Beeldprocessor: Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset
  • Geheugengrootte: 128 MB
  • Drivers: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4410

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: x
  • Kleurkwaliteit: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: SigmaTel
  • Model: SigmaTel High Definition Audio CODEC

directx.gifDirectX

• Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows XP Home Edition
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 2

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool

En de PC die ik wil kopen moet wel een beetje de nieuwste Games (GEEN GTA:IV) dan aankunnen. En ik wil dan ook nog een beetje beperkt blijven en niet hoger gaan dan de €600,- Zodat ik altijd zelf nog een beetje kan uitbreiden.

En dan wilde ik deze dan misschien kopen: Hardeschijf.

Is dit een goede aankoop? Wie zou mij kunnen helpen bij wat ik ongeveer zou moeten kopen.

Bewerkt: door zamg0d1

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1129244
Dat de computers op jullie scholen een dual-core hebben zegt niet veel over de kwalitiet van de PC. Op dat soort computers word vaak bezuinigd met een budget grafische kaart. Op die PC's kun je dus amper gamen. 0_0 Ze zijn ook niet ontworpen om te gamen, maar om snel te kunnen werken in een groot netwerk. Op scholen word namelijk veel gebruik gemaakt van grote netwerken. (op mijn school dan teminste)

Maar volgens mijn docent zelf zijn het hele goede PC's waar je erg goed op moet kunnen gamen. Maar dan kan ik er altijd een nieuwe Videokaart inzetten als het moet

Wat weet je docent er nou van? Misschien gaat hij gewoon op het woordje dual core af. :puh:

Geplaatst:
comment_1129274
Dat de computers op jullie scholen een dual-core hebben zegt niet veel over de kwalitiet van de PC. Op dat soort computers word vaak bezuinigd met een budget grafische kaart. Op die PC's kun je dus amper gamen. 0_0 Ze zijn ook niet ontworpen om te gamen, maar om snel te kunnen werken in een groot netwerk. Op scholen word namelijk veel gebruik gemaakt van grote netwerken. (op mijn school dan teminste)

Maar volgens mijn docent zelf zijn het hele goede PC's waar je erg goed op moet kunnen gamen. Maar dan kan ik er altijd een nieuwe Videokaart inzetten als het moet

Wat weet je docent er nou van? Misschien gaat hij gewoon op het woordje dual core af. :puh:

Kan, maar ik ben al een dag of twee aan het zoeken, en soms zit ik gewoon stiekem op die computer snel CPU-Z of Flitskikker te downloaden, maar op het laatste nippertje komt een van de docenten er altijd aan :(.

Geplaatst:
comment_1129284

Kan, maar ik ben al een dag of twee aan het zoeken, en soms zit ik gewoon stiekem op die computer snel CPU-Z of Flitskikker te downloaden, maar op het laatste nippertje komt een van de docenten er altijd aan :(.

kan je niet sniekie doen

Geplaatst:
comment_1129419

kan je niet sniekie doen

Ja, en omdat het niet lukt ga ik over naar plan B, het vragen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.