Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1126688 ik zocht wat afleiding na al het huiswerk.... ik zag het sketchup icoontje weer eens op het beuroblad staan en toen dacht ik van: dus ik starte sketchup op en toen had ik een idee van een botsauto te maken aleen dit is echter ergens anders op uitgelopen ik dacht bij mezelf van "he! als ik nou 2 dikke motoren op de zijkanten zet dan...." en toen begon het screenies: PS: geen zorgen over de scootmobiel die is ook al bijna af
Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1126695 ziet er goed uit... komt ie ook ingame of niet? en zoja, welke wagen gaat hij vervangen?
Geplaatst: 30 september 200817 jaren Auteur comment_1126702 ik denk de vortex omdat die kan vliegen en rijden
Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1126713 ik denk de vortex omdat die kan vliegen en rijden Vliegen? Ik denk dat je varen bedoelt.
Geplaatst: 30 september 200817 jaren Auteur comment_1126719 ik denk de vortex omdat die kan vliegen en rijden Vliegen? Ik denk dat je varen bedoelt. hij kan ook vliegen met de handling die ik nu heb (-oja en varen ook -) Bewerkt: 30 september 200817 jaren door MFCL
Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1126747 Als je met een vortex van een toren/gebouw flikkert, vliegt hij wel héél klein beetje, dan een flikkerende phoenix. Bewerkt: 30 september 200817 jaren door Ottoman 47
Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1126764 Leuk! Misschien een beetje low poly, maar het begin is er.
Geplaatst: 30 september 200817 jaren Auteur comment_1126777 Leuk! Misschien een beetje low poly, maar het begin is er. ik doe altijd low poly je weet maar nooit met sa.... Bewerkt: 30 september 200817 jaren door MFCL
Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1127002 Ik heb anders wel is een auto van 91K poly's in San Andreas gekregen.
Geplaatst: 30 september 200817 jaren Auteur comment_1127074 wow maar ik model alijd low poly dat vind ik gewoon prettig EDIT : ene... waar kan je zien hoeveel poly's je model heefd? EDIT2: je kan toch 2 propelors laten draaien bij vortex? Bewerkt: 30 september 200817 jaren door MFCL
Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1127152 1 tip, gebruik de follow me-tool. Zoals die leidingen en hoofdsteunen hebben een dringende 'follow me' nodig. Dat kan mooier namelijk . Verder vind ik hem netjes Tevens, Aantal polys kun je kijken door op 'Window' en dan 'Model Info' en dan bij 'Statistics'
Geplaatst: 30 september 200817 jaren Auteur comment_1127165 ehm... ik heb follow-me tool gebruikt op hoofdsteun en ........ (iets waaraan je je vast kan houden?) ik probeer het wel mooier
Geplaatst: 30 september 200817 jaren comment_1127199 ehm... ik heb follow-me tool gebruikt op hoofdsteun en ........ (iets waaraan je je vast kan houden?)ik probeer het wel mooier Dan heb je iets anders gedaan zoals ik het normaal doe. Ik pak voor zo'n ronden meestal de 'Arc-tool', daarmee kan je een rond lijn maken, en dan met de 'follow me-tool' langs die lijn gaan, en hij is heel mooi rond. Is mooier denk ik
Geplaatst: 30 september 200817 jaren Auteur comment_1127240 ja maar super veel polys maakt dat boeiend ik ga eerst verder met mn model en dan schep ik wel wat details Bewerkt: 30 september 200817 jaren door MFCL
Geplaatst: 1 oktober 200817 jaren Auteur comment_1127703 deze propelors kan je toch laten draaien op dummys?
Geplaatst: 1 oktober 200817 jaren comment_1127718 Gaaf ding! Ik heb een speciale plug-in voor Sketchup (gekocht voor 15 euro) waar je meesterlijk smoothe models mee kan maken. Het is gedaan in een paar klikken en je kunt daarna je model gewoon nog veranderen (de lowpoly versie) waarbij de highpoly versie highpoly veranderd! Klik hier voor de ownage! Als je geen zin/geld/tijd hebt om de plug-in te kopen, doe ik het met alle liefde voor je. Ik PM je m'n msn wel . Over de propellors: normale grondvoertuigen als auto's en motoren hebben geen mogelijkheden tot draaiende delen als propellors. De enigste mogelijkheid is het vervangen van een boot of vliegtuig, maar gezien het feit dat dit een 'auto' is lijkt me dat niet heel erg mooi... De beste optie lijkt mij de Vortex: deze heeft ronddraaiende propellors, en met een beetje modding kunnen we voor 95% als een auto laten vliegen. Keep it up, more textures? Als je 'm ingame gaat zetten raad ik je aan de carcols van San Andreas te gebruiken, die je erg makkelijk kunt toevoegen in Zmodeler (alsook de 'reflecties').
ik zocht wat afleiding na al het huiswerk....
ik zag het sketchup icoontje weer eens op het beuroblad staan en toen dacht ik van:
dus ik starte sketchup op en toen had ik een idee van een botsauto te maken
aleen dit is echter ergens anders op uitgelopen 
ik dacht bij mezelf van "he! als ik nou 2 dikke motoren op de zijkanten zet dan...." en toen begon het
screenies:
PS: geen zorgen over de scootmobiel
die is ook al bijna af 