Jump to content
Geplaatst:
comment_1126792

Sinds de aankondiging van Chinatown Wars voor de Nintendo DS, kon je bij ons al in het speciale forum terecht om met andere fans van gedachte te wisselen en te discussiëren. Vanaf vandaag heeft dit forum ook een eigen moderator, die dat allemaal in goede banen zal leiden.

In onze speurtocht naar een geschikte kandidaat zijn we bij Svenie uitgekomen, omdat hij blijk heeft gegeven van veel kennis over GTA CW, maar ook omdat hij al sinds geruime tijd een hele waardevolle bijdrage aan de wiki levert.

Namens de rest van de crew, wens ik hem heel veel succes.

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 11k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1126879

Beste Svenie,

Gefeliciteerd voor je promotie als moderator! :tu: Eindelijk zijn de gaten gevuld door hem. Nu is er geen enkele zwakke plek meer, zoals bij HerrieM het geval was. Succes met je nieuwe functie! ^_^

Geplaatst:
comment_1127014

Ik moet zeggen, Svenie, hartelijk gefeliciteerd man! Het past echt precies bij jouw. Maak er echt wat leuks van, ik heb er het volste vertrouwen in.

Geplaatst:
comment_1127159

Gefeliciteerd en welkom in de crew! :dans: Je bent wat mij betreft de perfecte kandidaat voor dat forum en zult het daarom ook ongetwijfeld goed gaan doen.

Heel veel succes! ^_^

Geplaatst:
comment_1127174

Heel erg Gefeliciteert en veel succes op je nieuwe stekkie ;)

Groeten,

Thegtaman

Bewerkt: door thegtaman

Geplaatst:
comment_1127269

Gefeliciteerd met je promotie tot Moderator Svenie. We hebben alle vertrouwen in je en wensen je veel plezier met je extra functies. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.