Geplaatst: 29 maart 200520 jaren comment_114686 Wat vinden jullie van de zogeheten spin off van Friends Joey? In deze spin off verlaat Joey Tribbiani New York om in LA (Hollywood) zijn filmcarriere voort te zetten. Joey komt te wonen in Hollywood en neemt zijn iets t slimme neefjes Micheal in huis. Joey vind ook net zo goed als Friends, wat jullie? Wat vinden jullie van Joey 1. Fantastisch 2. Wel leuk 3. Geef mij maar Friends 4. Ik vind t niks, nooit gekeken Joey is elke vrijdag te zien op Veronica om 20:30 Bewerkt: 29 maart 200520 jaren door Yohan
Geplaatst: 30 maart 200520 jaren Auteur comment_115873 Yupsz... En Joey heeft altijd van die hele stomme conclussies hadden jullie het gezien aflevering 2.. ''His handwriting teacher''..
Geplaatst: 3 april 200520 jaren comment_117993 Yupsz...En Joey heeft altijd van die hele stomme conclussies hadden jullie het gezien aflevering 2.. ''His handwriting teacher''.. Neen nog ni maar wel van plan
Geplaatst: 3 april 200520 jaren Auteur comment_118030 Ga dan wel kijken voordat seizoen 1 afgelopen is..
Geplaatst: 10 april 200520 jaren comment_122136 heel goede serie maar vond friends ook heel goed dus ja ken niet kieze <_<
Geplaatst: 12 april 200520 jaren Auteur comment_123083 Friends is ook simpelweg geweldig.. B) Wel *** dat het niet meer herhaalt word op maandag bij Yorin.. :angry:
Geplaatst: 13 april 200520 jaren Auteur comment_123583 kijk dan naar vt4belgie Lol weet niet eens of ik dat op me tv heb staan..
Geplaatst: 17 april 200520 jaren comment_125602 kijk dan naar vt4belgie Lol weet niet eens of ik dat op me tv heb staan.. Koop dan belgische tv <_< kijk dan naar vt4belgie Lol weet niet eens of ik dat op me tv heb staan.. Heb je dan geen belgische zenders op je tv :blink: [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info]
Geplaatst: 17 april 200520 jaren Auteur comment_125651 kijk dan naar vt4belgie Lol weet niet eens of ik dat op me tv heb staan.. Koop dan belgische tv <_< kijk dan naar vt4belgie Lol weet niet eens of ik dat op me tv heb staan.. Heb je dan geen belgische zenders op je tv :blink: [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info] Je zegt het alsof het een schande is Royce.. :huh: <_<
Geplaatst: 18 april 200520 jaren comment_125985 Ik vond het een slap aftreksel van Friends. Friends was altijd wel leuk maar dit gaat nergens meer over.
Geplaatst: 18 april 200520 jaren Auteur comment_126101 Ik vond het een slap aftreksel van Friends. Friends was altijd wel leuk maar dit gaat nergens meer over. Jawe; het gaat over Joey die zijn acteer carriere probeert te vorderen in LA.. Maare ff seriues hoe bedoel je het gaat nergens meer over..?
Geplaatst: 18 april 200520 jaren comment_126105 Friends is ook simpelweg geweldig.. B) Wel *** dat het niet meer herhaalt word op maandag bij Yorin.. :angry: Op Net 5 zijn wel herhalingen elke avond om 20.00 alleen die zijn wel wat ouder dan diegene die op Yorin was. Ik vindt Joey wel leuk, maar Friends vindt ik toch leuker met alle 6 bij elkaar.
Wat vinden jullie van de zogeheten spin off van Friends Joey?
In deze spin off verlaat Joey Tribbiani New York om in LA (Hollywood) zijn filmcarriere voort te zetten.
Joey komt te wonen in Hollywood en neemt zijn iets t slimme neefjes Micheal in huis.
Joey vind ook net zo goed als Friends, wat jullie?
Wat vinden jullie van Joey
1. Fantastisch
2. Wel leuk
3. Geef mij maar Friends
4. Ik vind t niks, nooit gekeken
Joey is elke vrijdag te zien op Veronica om 20:30
Bewerkt: door Yohan