Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127643 Wat hebben ze met de update gedaan van deze week? Ik dacht dat het voor die nieuwe xbox live dashboard was, ik me de hele dag er op verheugen krijg ik geen update, daarom dacht ik ik vraag het hier maar even. Mishcien dat ik fout gedacht had?
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127649 Wat hebben ze met de update gedaan van deze week? Ik dacht dat het voor die nieuwe xbox live dashboard was, ik me de hele dag er op verheugen krijg ik geen update, daarom dacht ik ik vraag het hier maar even. Mishcien dat ik fout gedacht had? Ze waren de servers van Xbox Live aan het klaarmaken voor de grote dashboard update. Die komt ergens in November, dus het wordt nog even wachten
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren Auteur comment_1127659 Wat hebben ze met de update gedaan van deze week? Ik dacht dat het voor die nieuwe xbox live dashboard was, ik me de hele dag er op verheugen krijg ik geen update, daarom dacht ik ik vraag het hier maar even. Mishcien dat ik fout gedacht had? Ze waren de servers van Xbox Live aan het klaarmaken voor de grote dashboard update. Die komt ergens in November, dus het wordt nog even wachten verdomd xD naja bedankt
Wat hebben ze met de update gedaan van deze week? Ik dacht dat het voor die nieuwe xbox live dashboard was, ik me de hele dag er op verheugen krijg ik geen update, daarom dacht ik ik vraag het hier maar even. Mishcien dat ik fout gedacht had?