Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127715 Hallo, ik probeer nu een /ad(vertisement) script te maken, maar ik krijg een rare bug. Ik heb gewoon een nieuw script gepakt en dit erin gezet: #define BLUE 0x00C2ECFF new player[24]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new string[256]; if(!strcmp(cmdtext, "/ad", true, 2)) { if(!strlen(cmdtext[2])) GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player)); format(string, sizeof(string), "Advertisement: %s" , cmdtext[2]); SendClientMessageToAll(BLUE,string); return 1; } return 0; } Mijn bug is: ik krijg dan ingame te zien bij /ad Ik verkoop mijn auto Advertisement: d Ik verkoop mijn auto Waar komt die d vandaan? Dank. ~P1ngz Bewerkt: 1 oktober 200816 jaren door P1ngz
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127809 Nauw ik denk dat het toch alleen een /a word en wat voor server word het eigelijk wil best wel solliciteren , maar oke , het cmd is /a
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren comment_1127832 Het commando "/ad" telt toch zeker 3 tekens, en niet 2 zoals je hebt aangegeven bij if(!strcmp(cmdtext, "/ad", true, 2)) Verander die '2' naar '3' en verander de "cmdtext[2]" die je er twee keer in hebt staan naar "cmdtext[4]" Geen cmdtext[3]? Nee, want anders krijg je ook nog een extra spatie in de uiteindelijke string
Geplaatst: 1 oktober 200816 jaren Auteur comment_1127855 Het commando "/ad" telt toch zeker 3 tekens, en niet 2 zoals je hebt aangegeven bij if(!strcmp(cmdtext, "/ad", true, 2)) Verander die '2' naar '3' en verander de "cmdtext[2]" die je er twee keer in hebt staan naar "cmdtext[4]" Geen cmdtext[3]? Nee, want anders krijg je ook nog een extra spatie in de uiteindelijke string Omg dank je wel <3 u
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129070 Ik heb niet zoveel ervaring met , dit soort servers ;p ik ben tenslotte meer een webmaster achtig type , maar oke is wel leuk...
Hallo, ik probeer nu een /ad(vertisement) script te maken, maar ik krijg een rare bug.
Ik heb gewoon een nieuw script gepakt en dit erin gezet:
Mijn bug is: ik krijg dan ingame te zien bij /ad Ik verkoop mijn auto
Advertisement: d Ik verkoop mijn auto
Waar komt die d vandaan?
Dank.
~P1ngz
Bewerkt: door P1ngz