Jump to content
Geplaatst:
comment_1127946

Ik heb ooit een mod geinstalleerd waardoor The Johnson House heel erg luxe werd.

Toen liep mijn spel vast als ik dichtbij die deur kwam.

Ik heb al opnieuw de garagedeur bestanden geinstalleerd, maar mijn spel loopt nog steeds vast als ik erbij in de buurt kom. Wat nu?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1128203
Ik heb ooit een mod geinstalleerd waardoor The Johnson House heel erg luxe werd.

Ik heb al opnieuw de garagedeur bestanden geinstalleerd, maar mijn spel loopt nog steeds vast als ik erbij in de buurt kom. Wat nu?

hmmmmmmmmmmmmmmm.......

heb je versie 1 of 2?

(heel gta sa zie rechtsonder beeldscherm)

is het n cleo mod? graag iets meer info geven

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1128704

hmmmmmmmmmmmmmmm.......

heb je versie 1 of 2?

(heel gta sa zie rechtsonder beeldscherm)

is het n cleo mod? graag iets meer info geven

Het is geen cleo mod, had SA v2, gedowngrade naar V1 om te kunnen modden.

Geplaatst:
comment_1128835

Waarschijnlijk heb je iets verkeerd gedaan tijdens de installatie van de mod. Weet je zekker dat je alles en precies hebt gedaan wat in de readme staat? Als je echt zeker weet dat je dat wel allemaal goed hebt gedaan kan het zo zijn dat de mod niet deugt en het sowieso nooit zou gaan doen. Verder kunnen we je ook niet helpen, behalve als je even een linkje geeft naar de mod. Dan kunnen we er verder naar kijken.

Geplaatst:
comment_1129300
Waarschijnlijk heb je iets verkeerd gedaan tijdens de installatie van de mod. Weet je zekker dat je alles en precies hebt gedaan wat in de readme staat? Als je echt zeker weet dat je dat wel allemaal goed hebt gedaan kan het zo zijn dat de mod niet deugt en het sowieso nooit zou gaan doen. Verder kunnen we je ook niet helpen, behalve als je even een linkje geeft naar de mod. Dan kunnen we er verder naar kijken.

helemaal mee eens :dans:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1129672

Hier is een link:

http://www.gtainside.com/en/download.php?d...9&orderBy=#

(om er een afbeelding van te zien hou je je muisaanwijzer boven "Show Image'', net boven de downloadknop)

Bewerkt: door GT-Aap

Geplaatst:
comment_1129707

Hier is een link:

http://www.gtainside.com/en/download.php?d...9&orderBy=#

(om er een afbeelding van te zien hou je je muisaanwijzer boven "Show Image'', net boven de downloadknop)

het zal ook eens niet van duitse makkelaarij zijn XD

maar verder weet ik de oplossing ook niet...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1130769
Het kan zijn dat de txd bestanden niet goed werken dan kan die vast lopen

Ik had het wel willen proberen maar mijn San Andreas cd is kapot gegaan :duh: dus kan ik het niet voor je uit testen

Daar dacht ik ook al aan, dus heb ik de oude bestanden er weer in gezet. Dit helpt echter niet.

Is er niets waarmee ik kan achterhalen welke auto´s ik in een garage heb staan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.