Jump to content
Geplaatst:
comment_1128206

Hallo,

Ook altijd als je een Mod zoekt voor bijvoorbeeld een HAndling dat je honderden Pagina's moet zoeken? Nu hoeft het niet meer! Je kan hier nu je Request plaatsen voor een Handling. Bijvoorbeeld dit:

Hallo ik zoek een Handling en ik heb een paar eisen:
  • 1000 KM/u
  • Driften
  • Soepele Bewegingen
  • Stijl omhoog kunnen rijden
  • Voor de: Solair

En dan komt iemand anders met dit:

Hallo ik zoek een Handling en ik heb een paar eisen:
  • 1000 KM/u
  • Driften
  • Soepele Bewegingen
  • Stijl omhoog kunnen rijden
  • voor de: Solair

Jaaah :puh:

Die heb ik wel.

SOLAIR	   2000.0	5500.0   2.0	0.0 0.0  0.0  75  0.75 0.80 0.52 	4 165.0 20.0 10.0 R P 	5.0   0.60 0 30.0	  1.2  0.1   0.0   0.27 -0.17 0.5  0.2		0.24 0.48 18000 	20			0			1  1	0

Onthoud dat ik nu een Standaard handling heb gebruikt. ^_^

Dus zoek je een Handling? Post het hier ^_^

Gebruik wel eerst even de Handling Editor, en lukt het echt niet meer, Vraag dan hier een Handling Line aan.

Hoe een Handling in SA krijgen:

1. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data/handling.cfg
  2. Druk op: CTRL + F en toets de Codenaam van het voertuig in. Klik op Zoeken. Kladblok zoekt het woord.
  3. Verwijder de hele lijn.
  4. Voeg je eigen lijn in.
  5. Sla het bestand op.
  6. Start SA
  7. KLAAR!

Natuurlijk moet je wel opnieuw SA opstarten als je een Handling wijzigd

Bewerkt: door zamg0d1

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1133426

Wilt iedereen weer ontopic gaan? Gewoon om de andere mensen te helpen. Ik zal wel eens een keertje een Tut wat alles betekent in de Handling Editor. Maar nu even niet. Misschien straks, Dan zal ik uitleggen wat alles betekent in de Handling Editor. Maar als ik al een tut ervoor gevonden heb dan komt die niet. Dan post ik een link naar die.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.