Geplaatst: 2 oktober 200817 jaren Hoi ik had in een ander topic van mij deze dingen gehad , om mijn auto om te draaien als het onderste boven ligt. } if(strcmp("/fv", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:vposx, Float:vposy, Float:vposz; GetVehiclePos(vehicleid, vposx , vposy, vposz); SetVehiclePos(vehicleid, vposx , vposy, vposz+5); } return 1; } deze had ik gehad maar nu gaat draait het niet om , 1= gaat omhoog 2= weer omlaag zoals hier op deze foto: zou iemand misschien kunnen helpen dat de auto wel weer normaal staat , Alvast Bedankt Grtz RecroMancer
Geplaatst: 2 oktober 200817 jaren Jij verandert enkel de hoogte van de auto, niet de rotatie. Je moet het dus ook met SetVehicleZAngle doen, want bij mijn weten is dat de rotatie over de Z-as (de hoogte).
Geplaatst: 2 oktober 200817 jaren Auteur Jij verandert enkel de hoogte van de auto, niet de rotatie. Je moet het dus ook met SetVehicleZAngle doen, want bij mijn weten is dat de rotatie over de Z-as (de hoogte). Werkt Bedankt Grtz RecroMancer
Geplaatst: 3 oktober 200817 jaren Auteur Euhmm de Link doet het niet meer dus het is weer vanaf het begin Bewerkt: 13 juni 200917 jaren door recromancer
Hoi ik had in een ander topic van mij deze dingen gehad , om mijn auto om te draaien als het onderste boven ligt.
deze had ik gehad maar nu gaat draait het niet om ,
1= gaat omhoog
2= weer omlaag
zoals hier op deze foto:
zou iemand misschien kunnen helpen dat de auto wel weer normaal staat ,
Alvast Bedankt
Grtz RecroMancer