Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128280 Hoi weet er iemand toevallig of er een script programma komt voor gta 4, net zo iets als pawno? Grtz RecroMancer
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128433 Ik neem aan dat je zoiets bedoeld als SammyBuilder voor SA wanneer IV voor de PC uitkomt. Dat zal er vast wel komen. Misschien heeft IV dezelfde structuur als de vorige GTA's qua bestandsindeling, dus dan zou je de oude scriptprogramma's kunnen gebruiken.
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren Auteur comment_1128495 Ik neem aan dat je zoiets bedoeld als SammyBuilder voor SA wanneer IV voor de PC uitkomt.Dat zal er vast wel komen. Misschien heeft IV dezelfde structuur als de vorige GTA's qua bestandsindeling, dus dan zou je de oude scriptprogramma's kunnen gebruiken. ok dat klinkt goed dan hoef ik niet weer een nieuw programma te leren :] hopen maar!. thnx Grtz RecroMancer
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128571 Ik zeg misschien. Dat betekent dat IV net zo goed een compleet nieuwe ontleding kan hebben. Maar goed, dat wordt inderdaad hopen. Bewerkt: 2 oktober 200816 jaren door MartyCeha
Hoi weet er iemand toevallig of er een script programma komt voor gta 4,
net zo iets als pawno?
Grtz RecroMancer