Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128662 Ik heb het eigenlijk altijd al gehad, maar nu begin ik me er pas echt aan te ergeren. GTA SA MP valt soms gewoon terwijl er niet echt iets aan de hand lijkt te zijn uit. Ik krijg dan de volgende melding nadat hij is uitgevallen: Weet iemand hier een oplossing voor? Als dit al eens eerder ergeng gemeld is: sorry, ik kan het in ieder geval niet vinden.
Geplaatst: 2 oktober 200816 jaren comment_1128742 Dat ligt niet aan je PC, maar aan de server zelf. De server heeft te véél auto's gespawnen, of de server heeft te véél commands. Daarvan spaced je PC, en hij valt uit! Bewerkt: 2 oktober 200816 jaren door Ottoman 47
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129092 Oke, dat kan wel kloppen, want er worden daar inderdaad veel auto's gespawned en veel commands gebruikt
Ik heb het eigenlijk altijd al gehad, maar nu begin ik me er pas echt aan te ergeren.
GTA SA MP valt soms gewoon terwijl er niet echt iets aan de hand lijkt te zijn uit.
Ik krijg dan de volgende melding nadat hij is uitgevallen:
Weet iemand hier een oplossing voor?
Als dit al eens eerder ergeng gemeld is: sorry, ik kan het in ieder geval niet vinden.