Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129006 Tuningparts for Transfender ######################################################################### Spoiler Nr.1 Status: Ongetextured ######################################################################### More to come . Bewerkt: 3 oktober 200816 jaren door Puma
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129024 Nice! Alleen, komen er ook andere stijl spoilers? Want vele packs hebben alleen zo'n spoilers en sommige spoilers spoilen de look van een auto, terwijl een kleintje er vetter opstaat. En welke tuningsonderdelen komen er? Ook uitlaten en hoods en lampen? En worden deze voor transfender of bv. de Sultan of dergelijke?
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129094 "for Transfender", zoals onder de topictitel staat in m'n eerste post.. En nee, dan is het dus niet voor de Sultan, want die is tunable bij de Wheel Arch Angels. Verder ga ik verschillende soorten tuning-onderdelen maken, van spoilers tot scoops, zefls de nitro-flesjes worden anders; althans, dat is het plan. Update, textures:
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129208 Ik vind het in sketchup mooier dan ingame, die dikke zwarte randjes zijn niet zo mooi.
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129867 Je zou hem eigenlijk in meerdere kleuren moeten hebben
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129900 Ziet er al goed uit, Puma! Ik zou bij de uitlaten in ieder geval eentje vervangen voor een dikke uitlaat, die je vaak onder van die drift auto's ziet, die vind ik wel stoer
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129958 Leuk idee! Alleen de kleuren passen totaal niet bij SA
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1130568 Leuk idee Puma. Maar ik ben het wel eens met sommige leden, de kleuren passen niet. Wat ook gaaf zou zijn, Dikke Uitlaten, Bumpers, Achterbumpers, en NOS Fles(sen) zou ook wel leuk zijn
Tuningparts
for Transfender
#########################################################################
Spoiler Nr.1
Status: Ongetextured
#########################################################################
More to come
.
Bewerkt: door Puma