Jump to content
Geplaatst:
comment_114954

hey allemaal :)

ik ben begonnen met een eigen mod: GTA Little Vice B) nu heb ik een probleem...

ik gebruik little haiti + little havana en heb ik de rest weggehaalt...nu is mijn probleem dat je heel veel gaten ziet :( ...ik wilde vragen aan een modeller of hij een hek kan maken met 2 latten er door heen...en je moet er niet doorheen kunnen van ong. 1km lang :rolleyes:

McDude

Featured Replies

Geplaatst:
comment_115168

Het ligt waarschijnlijk aan het bestand: water.dat dat in je vc data folder staat. Hier moet je iets in veranderen, ik weet niet hoe het gaat maar je kan de water.dat file van Myriads Island gebruiken, hier zitten geen gaten in. Probeer dit eens

Geplaatst:
comment_115240

De gaten van het water kan je dichtmaken door het bestand WATERPRO.dat aan te passen...En in die van Myriads Islands zit delijk wel een gat in waar hun eigen eiland ligt ;) ...

Geplaatst:
comment_115318
De gaten van het water kan je dichtmaken door het bestand WATERPRO.dat aan te passen...En in die van Myriads Islands zit delijk wel een gat in waar hun eigen eiland ligt ;) ...

ik heb die waterpro die jij mij stuurde doorgestuurdt naar McDude, hij zegt dat het nog steeds niet werkt... :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.