Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129091 ik heb een GEMODDE stretch auto (limo) en ik wou het nummerbord veranderen naar mijn naam maar als ik nu opstart en ik spawn hem met een carspawner dan komt hij niet
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129293 Ze rijden overal, vaak in de stad. Als je een backup hebt gemaakt, doe dan de oude limo weer terug erin, en probeer het dan nog eens! Btw met welk progamma heb je het nummerbord erin gezet?
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129321 Ze rijden overal, vaak in de stad.Als je een backup hebt gemaakt, doe dan de oude limo weer terug erin, en probeer het dan nog eens! Btw met welk progamma heb je het nummerbord erin gezet? ik heb hem met TXD workshop gedaan dan met paint verandert en er weer ingestopt en in sa gedaan met IMG tools en als ik hem nu opstart komt hij niet (dat ook) maar mijn spel loopt vast als ik hem spawn
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129358 hallo allemaal ik ben ergens achter gekomen ik heb dit: (in TXD workshop) Voor een grotere afbeelding: ik weet niet wat ik nou FOUT doe weet iemand het misschien Bewerkt: 3 oktober 200816 jaren door kasco
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129362 Deed de mod orgineel het nog wel goed? En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? Sorry, beetje laat Grz, Beagle Bewerkt: 3 oktober 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129371 Deed de mod orgineel het nog wel goed? En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? Sorry, beetje laat Grz, Beagle Deed de mod orgineel het nog wel goed? ja die deet het super En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? dit was mijn eerste dingetje
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129496 Deed de mod orgineel het nog wel goed? En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? Sorry, beetje laat Grz, Beagle Deed de mod orgineel het nog wel goed? ja die deet het super En weet je wel hoe je voertuigen moet exporteren? dit was mijn eerste dingetje weet iemand het
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129711 hmmm... Probeer anders eens een oudere versie, de beta zitten nog veel fouten. En heb je het als een bmp opgeslagen, of als tga? Grz, Beagle
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129727 hmmm... Probeer anders eens een oudere versie, de beta zitten nog veel fouten. En heb je het als een bmp opgeslagen, of als tga?Grz, Beagle wat bedoel je als oudere versie en ik heb hem opgeslagen als een png
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129790 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie. Grz, Beagle
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129792 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie.Grz, Beagle is die link die jij gaf de oudere versie???
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129801 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie.Grz, Beagle Ja, die link is de oudere (Hij is geen 80 jaar ) versie Grz, Beagle
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129833 Oudere versie van TXD Workshop. En probeer als bmp erin te zetten bij deze oudere versie.Grz, Beagle Ja, die link is de oudere (Hij is geen 80 jaar ) versie Grz, Beagle helaas ik heb hem bewerkt met paint en paint.net en opgeslagen als .tga & .bmp maar dat beeld blijft raar
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129841 Kan je het plaatje misschien even sturen? Misschien kan ik er wat mee doen Grz, Beagle
ik heb een GEMODDE stretch auto (limo)
en ik wou het nummerbord veranderen
naar mijn naam
maar als ik nu opstart en ik spawn hem met een carspawner
dan komt hij niet