Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129175 Wat heb je eigenlijk aan die camera van je in-game GSM? - je kan geen foto's gebruiken voor de politie voor die detector - je kan ze ook niet opslaan - je kan ze ook niet op je computer zetten + je kan er mee inzoomen en dingen mee beter bekijken maar das ook alles of is er wel iets dat je nog kan met je gsm
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129178 volgens mij was de camera op de gsm alleen voor de storyline.
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129204 als je in de metro zit kan je met je gsmcamera kijken hoe alles er uit ziet:P
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren Auteur comment_1129207 als je in de metro zit kan je met je gsmcamera kijken hoe alles er uit ziet:P tja daar heb je ook niet veel aan
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129455 nee daar heb je helemaal gelijk in ! ik denk dat het voor sommmige misies is voor de storyline Wat is een mobiel zonder camera ?
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129584 nee daar heb je helemaal gelijk in ! ik denk dat het voor sommmige misies is voor de storyline Wat is een mobiel zonder camera ? ja, in de storyline heb je de camera een paar keer nodig dat is wel lachen
Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren comment_1130765 als je heel hard rijd, kun je je camera aan zetten en dan sta je meteen stil. Maar daar zou het niet voor gebruikt moeten worden, want daar heb je gewone remmen voor
Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren Auteur comment_1130940 als je heel hard rijd, kun je je camera aan zetten en dan sta je meteen stil. Maar daar zou het niet voor gebruikt moeten worden, want daar heb je gewone remmen voor haha lol xD
Wat heb je eigenlijk aan die camera van je in-game GSM?
- je kan geen foto's gebruiken voor de politie voor die detector
- je kan ze ook niet opslaan
- je kan ze ook niet op je computer zetten
+ je kan er mee inzoomen en dingen mee beter bekijken maar das ook alles
of is er wel iets dat je nog kan met je gsm