Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1129984 hoe heten in de handling de handling en de snelheid? handling is volgens my steer... hoe kan ik dit verhogen? gewoon 1000 bijv. neerzetten of moet je nog iets doen?
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1130018 Als je niet weet wat een bepaalde letter betekent, kun je hier kijken. Het veranderen van getallen is heel simpel. Je opent het bestand in Kladblok, verandert een getalletje en je slaat het bestand op. Dat is alles. Je hoeft verder niks meer te doen.
Geplaatst: 4 oktober 200816 jaren comment_1130019 Dit is een heel makkelijk programmatje om handling te veranderen, maakt het meteen makkelijk en leuk Klik EDIT: KO was me voor Grz, Beagle Bewerkt: 4 oktober 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren Auteur comment_1131524 Dit is een heel makkelijk programmatje om handling te veranderen, maakt het meteen makkelijk en leuk Klik EDIT: KO was me voor Grz, Beagle hey bedankt t werkt maar= de echte vraag was: welke daarvan geeft nou de snelheid aan??
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131839 Snelheid is zijn in SA eigenlijk twee dingen: -Maximum Velocity: De maximale snelheid. Engine Acceleration: De optreksnelheid. En ga niet te wild doen met de snelheid, want te hoge snelheden leiden tot onstuurbaarheid van het voertuig (Heb er ervaring mee )! Grz, Beagle
hoe heten in de handling de handling en de snelheid? handling is volgens my steer... hoe kan ik dit verhogen? gewoon 1000 bijv. neerzetten of moet je nog iets doen?