Jump to content
Geplaatst:
comment_1130146

Hallo,

Ik heb een eigen forum zoals mensen weten maar ik zoek een goede Skin. Ik heb google al eens geprobeerd maar dan komt er veel te veel waar ik niks uit kan halen. Waar kan ik ze vinden? Ik zoek een beetje donkere Skins en een Lichte Skins en natuurlijk een Naturel Skinnie.

BTW: Wil iemand dan de Directe Download Link geven zodat ik neit op 1000en sites een Accountje heb.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1131436
Geboorte datum moet je even 18+ invullen. Denk dat het dan wel lukt :)

Ik kan geen geboorte datum invullen maar gewoon tussen 2 dingen kiezen.

En dat is toch 13+ of jonger dan 13?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1131450
Geboorte datum moet je even 18+ invullen. Denk dat het dan wel lukt :)

Ik kan geen geboorte datum invullen maar gewoon tussen 2 dingen kiezen.

En dat is toch 13+ of jonger dan 13?

Het is me al gelukt. Maar ik heb een nieuwe Skin gemaakt en die geinstalleerd maar de BAnner in het midden klopt niet meer. Nu komt de Banner niet in het midden :ch: Hoe doe ik dit?

Geplaatst:
comment_1134040

Hm, weet niet of hij werkt, maar ik heb ooit de PopOrange skin (ja, alweer Invisionize, registreer je daar toch maar) op mijn forum gezet. Toen GTAForum nog op 1.3 draaide, gebruikten ze deze skin. Volgens een aantal niet de mooiste, oordeel daar zelf maar over.

Ergens vind ik 'm op deze skin lijken; natuurlijk niet helemaal, want deze skin is voor 2.3 en daarin zijn een heleboel andere functies bij gekomen.

Hopelijk heb je er wat aan.. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1134130
Hm, weet niet of hij werkt, maar ik heb ooit de PopOrange skin (ja, alweer Invisionize, registreer je daar toch maar) op mijn forum gezet. Toen GTAForum nog op 1.3 draaide, gebruikten ze deze skin. Volgens een aantal niet de mooiste, oordeel daar zelf maar over.

Ergens vind ik 'm op deze skin lijken; natuurlijk niet helemaal, want deze skin is voor 2.3 en daarin zijn een heleboel andere functies bij gekomen.

Hopelijk heb je er wat aan.. :)

Wil je de CSS geven? Ik kan er met mijn account niet op komen. Ik weet niet waarom.

Geplaatst:
comment_1134181
Wil je de CSS geven? Ik kan er met mijn account niet op komen. Ik weet niet waarom.

Een skin bestaat uit meer dan alleen een CSS-file hoor. Je hebt vaak ook andere afbeeldingen. Tevens staat de popOrange skin op meer plaatsen te downloaden, dus dan probeer je het daar even. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1134204

Een skin bestaat uit meer dan alleen een CSS-file hoor. Je hebt vaak ook andere afbeeldingen. Tevens staat de popOrange skin op meer plaatsen te downloaden, dus dan probeer je het daar even. ;)

Ik kan geen goede vinden. Wilt iemand de download downloaden en dan op Rapidshare ofzo uploaden voor mij? Dan ben ik die persoon erg dankbaar

Geplaatst:
comment_1134374

Even een vraag. Werken de skins van Invisionize ook voor Invisionfree? Invisionfree maakt gebruik van IPB 1.3 Final? Zo ja registreer ik mij op die site en zal ik ook die skin vor Zamgod1 even downloaden en naar hem opsturen ^_^

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1134415
Even een vraag. Werken de skins van Invisionize ook voor Invisionfree? Invisionfree maakt gebruik van IPB 1.3 Final? Zo ja registreer ik mij op die site en zal ik ook die skin vor Zamgod1 even downloaden en naar hem opsturen ^_^

Als je IPB 1.3 hebt moet het gewoon werken.

Geplaatst:
comment_1134429

Toevallig had ik daar nog een account, en ik heb hem even voor je gedownload. Zoals je ziet staat hij in de bijlage. Download hem maar, pak hem uit en plaats het op je forum. Ik hoop dat het lukt, anders moet je maar even vragen.

Succes ermee!

popOrange1.1.zip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.