Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_115116
Politie is niet meer normaal heb je geen politie meer achter je aan, dan gaan die gasten op motors nog doorschieten.

Of (eastereggforum) jatten je auto!!

Gekke gasten hoor....

Dus.. ;)

vind er niet veel geks aan.

:ph34r: [spam] :ph34r:

Bewerkt: door ViceAgent

Geplaatst:
comment_115219
Nee zijn geen dagelijkse crimineel maar gwoon politie.

Is dit een bug of hoort dit???

:angry:

:blink: gek, heb het zelf gelukkig nog nooit gemaakt :puh: moet je maar overkomen als je net in een getunde auto rijd :puh: moet je gewoon doorrijden ;) of houd jij je aan de regels en w8 je altijd bij het stoplicht enzo..

Geplaatst:
comment_118313

als er een politieman achter je loopt en je gaan in het water (zelfs een zwembad of iets waar je kunt staan) dan stopt hij gewoon .ze hebben shrik van water

of als een politie auto achter je aan zit in volle vaart en je rijd in het water dan verdinken ze gewoon zelfs als ze maar half onder water zitten :lol:

Geplaatst:
comment_122456

als er een politieman achter je loopt en je gaan in het water (zelfs een zwembad of iets waar je kunt staan) dan stopt hij gewoon .ze hebben shrik van water

of als een politie auto achter je aan zit in volle vaart en je rijd in het water dan verdinken ze gewoon zelfs als ze maar half onder water zitten

dat had ik nog een eens gemerkt

:ph34r:

COMMANDO :ph34r:

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_122610
Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_<

Daar heb ik ook nogal eens last van. Loop je ergens en heb je een paar sterren, doe je even die wanted level cheat, dan zijn al je sterren weg maar ze blijven op je schieten :huh:

Geplaatst:
comment_122643
Ja ik snap het ook niet ik deed een keer de cheat wanted level op nul en die vent op die motor bleef maar schiete <_<

Daar heb ik ook nogal eens last van. Loop je ergens en heb je een paar sterren, doe je even die wanted level cheat, dan zijn al je sterren weg maar ze blijven op je schieten :huh:

ja dat wel raar.

maar gelukkig komt die politieman niet achter je aan! :smirk:

Geplaatst:
comment_123253

ja dat wel raar.

:D Ja de motorvent rijd gwn door

Geplaatst:
comment_123257

ja dat wel raar.

:D Ja de motorvent rijd gwn door

ja dat hadden ze moeten verbeteren ;)

COMMANDO :ph34r:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.