Sinds ik mijn gta sa aan het modden ben, kan ik niet meer opslaan, dan krijg ik de error:
Acces Violation at address 00000000. Read of address 00000000
Maar het probleem zoeken duurt eeuwen denk ik, dus ik wil vragen of jullie een savegame willen maken voor mij (100 % uitgespeeld) in het begin huis, met een elegy tuned met alle tune parts de eerste ervan, paintjob 1 en donker paars gekleurd (jhaa, ik ben kieskeurig ). En een phoenix erin, met een gimp suit aan.
Waarom?...
Nou, ik wil de skin leon erin zette, en die heeft een gimp suit aan dan (gemode). En die auto's had ik in mijn garage staan voor ik het niet meer kon save.
Sinds ik mijn gta sa aan het modden ben, kan ik niet meer opslaan, dan krijg ik de error:
Maar het probleem zoeken duurt eeuwen denk ik, dus ik wil vragen of jullie een savegame willen maken voor mij (100 % uitgespeeld) in het begin huis, met een elegy tuned met alle tune parts de eerste ervan, paintjob 1 en donker paars gekleurd (jhaa, ik ben kieskeurig
). En een phoenix erin, met een gimp suit aan.
Waarom?...
Nou, ik wil de skin leon erin zette, en die heeft een gimp suit aan dan (gemode). En die auto's had ik in mijn garage staan voor ik het niet meer kon save.
Dus wie o wie wil het doen plz?...
wraaker