Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren comment_1130917 Hallo, Ik ben nieuw op het forum, en heb meteen een vraag. Kan iemand carshow_sfse.dff voor mij uit imgtool halen? Ik heb hem perongeluk verwijderd en nu loopt het spel vast, als ik mijn save game open in San Fierro. Wie kan mij aub helpen? Mvg, Bjorn
Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren comment_1130922 Ik heb het voor je! Succes ermee. Jammer, het bestand was te groot. Bewerkt: 5 oktober 200816 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren comment_1130931 Het bestand vind je hieronder, je moet het wel uitpakken met >>Winrar<<. carshow_sfse.rar
Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren Auteur comment_1131018 Gta haas bedankt voor het proberen, En ghosterrider bedankt, máár, als ik hem uitwilpakken krijg een een of ander diagnotisch bericht van winrar. Er staat, onverwacht einde van archief, Wat moet ik doen? Bjorn
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131867 máár, als ik hem uitwilpakken krijg een een of ander diagnotisch bericht van winrar.Er staat, onverwacht einde van archief, Wat moet ik doen? Gebeurt de laatste tijd steeds vaker met .zip en .rar archieven. Probeer het bestand nog eens te downloaden, maar nu hier.
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, en heb meteen een vraag.
Kan iemand carshow_sfse.dff voor mij uit imgtool halen?
Ik heb hem perongeluk verwijderd en nu loopt het spel vast, als ik mijn save game open in San Fierro.
Wie kan mij aub helpen?
Mvg, Bjorn