Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren comment_1131489 hallo ik heb sinds pas 3Ds max 2009 en ik heb een programmatje dat je objecten/auto's/enz. uit san andreas te halen en in 3Ds max te stoppen maar nu zit ik met hoe kleur ik een auto in ik heb een auto uit san andreas gehaald en dan krijg ik dit ??? maar mijn vraag is ? waar staan die kleuren van die auto want die horen er bij te staan en hoe kan ik dat het makkelijkst veranderen ???
Geplaatst: 10 oktober 200816 jaren Auteur comment_1135150 Woofer, hij bewerkt ook een orgineel En dat het een non-standard dff is wijst er op dat:-Je of niet het orgineel importeert; dan heeft Woofer wel gelijk -Of je hebt de scripts niet geinstalleerd Grz, Beagle wat moet ik installeren:?:?
Geplaatst: 11 oktober 200816 jaren comment_1135511 Je hebt de scripts toch wel (goed) geinstalleerd? Kams scripts, om dff te importeren. Grz, Beagle
Geplaatst: 11 oktober 200816 jaren Auteur comment_1136019 Je hebt de scripts toch wel (goed) geinstalleerd? Kams scripts, om dff te importeren.Grz, Beagle moet ik echt wat inatelleren als ik 3ds max opstart staat hij bij dat hamertje
hallo
ik heb sinds pas 3Ds max 2009
en ik heb een programmatje dat je objecten/auto's/enz. uit san andreas te halen en in 3Ds max te stoppen
maar nu zit ik met hoe kleur ik een auto in
ik heb een auto uit san andreas gehaald en dan krijg ik dit ???
maar mijn vraag is ?
waar staan die kleuren van die auto
want die horen er bij te staan
en hoe kan ik dat het makkelijkst veranderen ???