Jump to content
Geplaatst:
comment_1131514

Met

02A9: set_actor 1@ immune_to_nonplayer 1

kan ik actors alleen onsterfelijk maken tegenover een niet PLAYER_ACTOR, hoe zorg ik ervoor dat actors immune zijn t.o.v. de PLAYER_ACTOR?

Groeten

Leumas

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1131519

Met dit regeltje kun je een actor onsterfelijk maken:

02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1

Ik weet niet waar alle letters voor staan, maar dat maakt niet zoveel uit :puh:

Bewerkt: door Tjerk

Geplaatst:
comment_1131653
Met dit regeltje kun je een actor onsterfelijk maken:

02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1

Ik weet niet waar alle letters voor staan, maar dat maakt niet zoveel uit :puh:

Daar word hij niet onsterfelijk mee.

Je zult het moeten doen zodat als zijn health onder bijv 200 dropt dat hij dan weer terug gezet word.

Geplaatst:
comment_1132028
Ik heb het vanmorgen nog getest, ik kon van alles met hem doen: 100x overrijden, 100x in de giechel schieten, in de fik zetten. En dan noem jij niet onsterfelijk? :puh:

Als diegene van een gebouw springt gaat hij nog steeds dood

  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1150258
Met dit regeltje kun je een actor onsterfelijk maken:

02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1

Ik weet niet waar alle letters voor staan, maar dat maakt niet zoveel uit :puh:

klein beetje off-topic:'

volgens mij staan die letters voor Bullet Proof, Fire Proof, ?Proof, Collision Proof en ?Proof. (Zoiets had je ook bij SA Control Center, maar dan als trainer, dus voor jezelf)

RoL0

Bewerkt: door RoL0

Geplaatst:
comment_1150770
klein beetje off-topic:'

volgens mij staan die letters voor Bullet Proof, Fire Proof, ?Proof, Collision Proof en ?Proof. (Zoiets had je ook bij SA Control Center, maar dan als trainer, dus voor jezelf)

RoL0

Bullet proof, Fire proof, epilepsieproof, collision proof, melkproof ;) (CJ kan erg schrikken in een gevecht tegen de politie en is allergie's voor melk)

Geplaatst:
comment_1150814

Wat die opcode werkelijk is, is eigenlijk nog vrij onduidelijk:

Sannybuilder:

02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1

Bullet Proof, Fire Proof, Explosion Proof, Collision Proof, Miscallenous Proof

Sannybuilder 2:

02AB: set_actor 11@ immunities BP 1 FP 0 EP 0 DP 0 SP 0

Bullet Proof, Fire Proof, Explosion Proof, Damage Proof, ?

Russische Opcode.ini voor CLEO:

02AB=6,set_actor %1d% immunities_BP %2d% FP %3d% EP %4d% DP %5d% WP_or_NP %6d%

Bullet Proof, Fire Proof, Explosion Proof, Damage Proof, Water Proof of ?

Het is wel allemaal dezelfde opcode, maar met andere benaming/andere interpretatie. Welke manier je ook gebruikt, er komt hetzelfde uit. Alleen is er dus discussie over wat het precies allemaal is...

Maar nu graag weer ontopic. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.