Geplaatst: 5 oktober 200816 jaren comment_1131514 Met 02A9: set_actor 1@ immune_to_nonplayer 1 kan ik actors alleen onsterfelijk maken tegenover een niet PLAYER_ACTOR, hoe zorg ik ervoor dat actors immune zijn t.o.v. de PLAYER_ACTOR? Groeten Leumas
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131519 Met dit regeltje kun je een actor onsterfelijk maken: 02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 Ik weet niet waar alle letters voor staan, maar dat maakt niet zoveel uit Bewerkt: 6 oktober 200816 jaren door Tjerk
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131653 Met dit regeltje kun je een actor onsterfelijk maken: 02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 Ik weet niet waar alle letters voor staan, maar dat maakt niet zoveel uit Daar word hij niet onsterfelijk mee. Je zult het moeten doen zodat als zijn health onder bijv 200 dropt dat hij dan weer terug gezet word.
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131848 Ik heb het vanmorgen nog getest, ik kon van alles met hem doen: 100x overrijden, 100x in de giechel schieten, in de fik zetten. En dan noem jij niet onsterfelijk?
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1132028 Ik heb het vanmorgen nog getest, ik kon van alles met hem doen: 100x overrijden, 100x in de giechel schieten, in de fik zetten. En dan noem jij niet onsterfelijk? Als diegene van een gebouw springt gaat hij nog steeds dood
Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren comment_1150258 Met dit regeltje kun je een actor onsterfelijk maken: 02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 Ik weet niet waar alle letters voor staan, maar dat maakt niet zoveel uit klein beetje off-topic:' volgens mij staan die letters voor Bullet Proof, Fire Proof, ?Proof, Collision Proof en ?Proof. (Zoiets had je ook bij SA Control Center, maar dan als trainer, dus voor jezelf) RoL0 Bewerkt: 25 oktober 200816 jaren door RoL0
Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren comment_1150770 klein beetje off-topic:'volgens mij staan die letters voor Bullet Proof, Fire Proof, ?Proof, Collision Proof en ?Proof. (Zoiets had je ook bij SA Control Center, maar dan als trainer, dus voor jezelf) RoL0 Bullet proof, Fire proof, epilepsieproof, collision proof, melkproof (CJ kan erg schrikken in een gevecht tegen de politie en is allergie's voor melk)
Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren comment_1150782 die laatste isvolgens mij miscalanuis proof (of hoe je het ook moge spellen) Wat zoveel betekend als bestand tegen vreemde dingen
Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren comment_1150814 Wat die opcode werkelijk is, is eigenlijk nog vrij onduidelijk: Sannybuilder: 02AB: set_actor 1@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 Bullet Proof, Fire Proof, Explosion Proof, Collision Proof, Miscallenous Proof Sannybuilder 2: 02AB: set_actor 11@ immunities BP 1 FP 0 EP 0 DP 0 SP 0 Bullet Proof, Fire Proof, Explosion Proof, Damage Proof, ? Russische Opcode.ini voor CLEO: 02AB=6,set_actor %1d% immunities_BP %2d% FP %3d% EP %4d% DP %5d% WP_or_NP %6d% Bullet Proof, Fire Proof, Explosion Proof, Damage Proof, Water Proof of ? Het is wel allemaal dezelfde opcode, maar met andere benaming/andere interpretatie. Welke manier je ook gebruikt, er komt hetzelfde uit. Alleen is er dus discussie over wat het precies allemaal is... Maar nu graag weer ontopic.
Met
kan ik actors alleen onsterfelijk maken tegenover een niet PLAYER_ACTOR, hoe zorg ik ervoor dat actors immune zijn t.o.v. de PLAYER_ACTOR?
Groeten
Leumas