Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131574 ik heb een vraag hoe kan ik een mod die ik van internet heb in 3ds max,zmodeler of skechup krijgen alvast bedankt voor je hulp
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131594 Ik dacht dat je een of andere shop nodig had om van normaal bestand naar TXD en DFF te wijzigen. Maar weet alleen het progje niet.Maar gewoon terug werken dan totdat je bij 3dsmax komt en daarna Sketchup, of gelijk. Zoveel verstand heb ik er nog niet van, maar zoeits heb ik wel begrepen. Hopelijk kan iemand anders je ook nog helpen
Geplaatst: 6 oktober 200816 jaren comment_1131797 @R[E]/\/\i!i! Soo, dat is een duidelijke uitleg En ik denk dat die ene "shop" TXD Workshop is Maarja... Om een dff in 3ds max of Gmax te laden, heb je Kam's Scripts nodig voor 3dsmax/Gmax. Uitleg zit bij de site en in de readme. Grz, Beagle
Geplaatst: 7 oktober 200816 jaren Auteur comment_1132292 @R[E]/\/\i!i!Soo, dat is een duidelijke uitleg En ik denk dat die ene "shop" TXD Workshop is Maarja... Om een dff in 3ds max of Gmax te laden, heb je Kam's Scripts nodig voor 3dsmax/Gmax. Uitleg zit bij de site en in de readme. Grz, Beagle ok thx voor de uitleg
Geplaatst: 7 oktober 200816 jaren comment_1132399 Gewoon een map waar je je werkje in opslaat en waar je je texturen ook in hebt staan, laatz, wOofer
ik heb een vraag hoe kan ik een mod die ik van internet heb in 3ds max,zmodeler of skechup krijgen
alvast bedankt voor je
hulp