Ik krijg binnenkort een brommobiel (ben net 16 ) waar ik het nodige aan wil doen;
professioneel laten spuiten, opnieuw bekleden, lichtmetalen velgen, begrenzers er uit, en de radio wat opvoeren.
Nou heb ik in principe 0,0% verstand van hoeveel watt nou perfect is voor een subwoofer, of wat nou echt DE perfecte combinatie is tussen subwoofer, versterker en boxen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Ik zoek een installatie die dikke, diepe bass geeft (voor de Hardstyle en Hiphop die geluisterd gaat worden) en geld is tot op zekere hoogte geen probleem.
Zoals het nu staat heb ik nog info nodig over:
-Een goede subwoofer
-Mogelijk een versterker (Zal ik vast ook wel nodig hebben)
-Tweeters, of gewoon boxen die bij de sub en de versterker passen.
Dag Gtagamers,
Ik krijg binnenkort een brommobiel (ben net 16
) waar ik het nodige aan wil doen;
professioneel laten spuiten, opnieuw bekleden, lichtmetalen velgen, begrenzers er uit, en de radio wat opvoeren.
Nou heb ik in principe 0,0% verstand van hoeveel watt nou perfect is voor een subwoofer, of wat nou echt DE perfecte combinatie is tussen subwoofer, versterker en boxen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Ik zoek een installatie die dikke, diepe bass geeft (voor de Hardstyle en Hiphop die geluisterd gaat worden) en geld is tot op zekere hoogte geen probleem.
Zoals het nu staat heb ik nog info nodig over:
-Een goede subwoofer
-Mogelijk een versterker (Zal ik vast ook wel nodig hebben)
-Tweeters, of gewoon boxen die bij de sub en de versterker passen.
Alvast bedankt,
Jeff.