Geplaatst: 7 oktober 200816 jaren comment_1132629 ik ben van plan speciaal voor de stories ne psp te kopen. dit om mijn verzameling gta's te vergroten ik doe dit omdat deze gta's niet op de pc komen. mijn vraag is zouden jullie ook zo ver gaan om u gta verzameling te vergroten?
Geplaatst: 17 december 200816 jaren comment_1202761 ik doe wel vanalles voor GTA maar zo ver ga ik niet!
Geplaatst: 17 december 200816 jaren comment_1203016 ik doe wel vanalles voor GTA maar zo ver ga ik niet! ik ook anders ben je wel erg verslaafd
Geplaatst: 17 december 200816 jaren comment_1203126 Ik persoonlijk zou nooit een psp voor 1 spel hebben gekocht. Na een aantal uren is het spel afgelopen en dan?
Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1206301 ik heb me psp gekocht met gta vc toen kwam fifa en toen weer gta de psp heeft veel langere houdbaarheid . (en ik had een nieuwe handheld nodig nadat mijn ds niet meer naar buiten kan).
Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1206918 Speciaal voor een game een PSP aanschaffen, nou nee! Maar Chinatown Wars schijn took op DS te worden uitgebracht, en aangezien mijn vriendin naast haar game-laptop ook een Nintendo DS heeft... I am your god, and you will game!!
Geplaatst: 21 december 200816 jaren comment_1207665 ik heb wel speciaal voor gta een psp gekocht bovendien was ik toe aan een nieuwe handheld daarvoor had ik helemaal geen gta maar toen was ik al gta fan ik vond het heel goed spel (vice city stories .ik had ook god of war chains of olympus erbijgekocht) goeie graphics er waren wel een paar bugs maar die vielen wel mee. later heb ook nog fifa gekocht en liberty city stories ik vind de psp beste handheld van allemaal. en keb nu drie gtas - gta vice city stories (psp) - gta liberty city stories (psp) - gta san andreas (pc) - had eerst ook gta vice city greetz edwin
ik ben van plan speciaal voor de stories ne psp te kopen.
dit om mijn verzameling gta's te vergroten
ik doe dit omdat deze gta's niet op de pc komen.
mijn vraag is zouden jullie ook zo ver gaan om u gta verzameling te vergroten?