Geplaatst: 9 oktober 200816 jaren comment_1134347 Hey, ik heb een Creative ZEN MP3 speler maar heb me pc opnieuw geinstalleerd en ben CDtje natuurlijk kwijt.. maar ik kan niet ontdekken welke ZEN het is heb het doosje ook niet meer..
Geplaatst: 9 oktober 200816 jaren comment_1134384 Kun je niet zoeken op Google naar Creative ZEN mp3 speler en dan op afbeeldingen zoeken? Dan staat de jouwe er miss wel tussen. Post anders een plaatje (maak een foto...) en als jij eht niet kan vinden, misschien vindt een ander hem wel..chien
Geplaatst: 9 oktober 200816 jaren comment_1134488 Misschien de Creative Zen 'V' Die heb ik namelijk. =>afbeeldingen<=
Geplaatst: 11 oktober 200816 jaren comment_1135776 Hey,ik heb een Creative ZEN MP3 speler maar heb me pc opnieuw geinstalleerd en ben CDtje natuurlijk kwijt.. maar ik kan niet ontdekken welke ZEN het is heb het doosje ook niet meer.. Dat doet mij denken aan een licht getinte jongen met zwart kort haar die dat soort goederen (ver)kopen. En op de vraag "Heb je het bonnetje nog?" zeggen ze: "Nee, die neem ik nooit mee." Kijk hier eens: http://nl.europe.creative.com/products/wel...tegory=213&. Daar staat de ZEN die jij hebt vast tussen. Bewerkt: 11 oktober 200816 jaren door Ferre
Geplaatst: 11 oktober 200816 jaren comment_1135783 Als je het dekseltje bove je batterij eruit haalt en aan de binnenkant staat dan je soort
Hey,
ik heb een Creative ZEN MP3 speler maar heb me pc opnieuw geinstalleerd en ben CDtje natuurlijk kwijt..
maar ik kan niet ontdekken welke ZEN het is heb het doosje ook niet meer..