Geplaatst: 10 oktober 200816 jaren comment_1135198 hoi, ik had even een vraagje? hoe kan ik op wiki gta of een andere site goede hd trailers downloaden die echt werken. want die van wiki gta werken niet op mijn laptop. en ik heb toch een nieuwe laptop. alvast bedankt groetjes guusje
Geplaatst: 10 oktober 200816 jaren comment_1135201 hoi, ik had even een vraagje?hoe kan ik op wiki gta of een andere site goede hd trailers downloaden die echt werken. want die van wiki gta werken niet op mijn laptop. en ik heb toch een nieuwe laptop. alvast bedankt groetjes guusje Alstublieft.
Geplaatst: 11 oktober 200816 jaren comment_1135480 Hier kan je een HD versie downloaden van de nieuwe PC trailer, hier één in SD. Downloads zijn van gametrailers.com. De Xbox360/PS3 trailers zijn, zoals al eerder vermeld, te downloaden in de Download Databese van GTAForum.nl.
Geplaatst: 12 oktober 200816 jaren Auteur comment_1136497 oke bedankt, maar ik had al een keer geprobeerd om trailers van wiki gta te downloaden, maar als ik hem wilde afspelen met media player dan kreeg ik een fout melding. en kon ik hem niet afspelen, maar ik zal eens gaan kijken op die andere website. bedankt guusje
hoi, ik had even een vraagje?
hoe kan ik op wiki gta of een andere site goede hd trailers downloaden die echt werken.
want die van wiki gta werken niet op mijn laptop.
en ik heb toch een nieuwe laptop.
alvast bedankt
groetjes guusje