danny18 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Ik weet niet of hier al een tut over is maar dat hoor ik vast nog wel. Je hebt nodig: -Vc sound chooser hier te downloaden: VC sound chooser -gta vice city natuurlijk -En wat geluiden om te veranderen (als je vc sound chooser v 1.3 hebt krijg je er geluiden bij) Als het goed is heb je nu alles wat je nodig hebt. Stap1:Download de vc sound chooser een export die naar een mapje. Stap2:kopier de sfx.RAW en de sfx.SDT bestanden naar het mapje waar je vc sound chooser in hebt zitten (de sfx bestande sitten meestal in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City\audio messchien is het bij jullie anders) stap3:Start de AUDEXT. Foto: Er komt een zwart schermpje tevoor schijn de sound chooser is nu de geluiden aan het exporteren. Het duurt wel even voordat hij klaar is. Stap4:als het schermpje weg is hij klaar. nu gaan we geluiden toe voegen we gebruiken gewoon de bij geleverde geluiden als het goed is heb ook een mapje met de naam modded sound er bij gekregen zo niet moet je de sound chooser even opniew downloaden. knip of kopier de bij geleverde geluiden. Hier twee foto's van het mapje: Stap5:als je de geluiden hebt gekopiert naar de sound chooser mapje vraagt de computer of je de geluiden wilt vervangen klik op ja als je 1 geluid vervangt en op alles op alles als je meer geluiden vervangt. Stap6:Als stap5 is gedaan moet je op AUDIMP klikken Een foto: De geluiden worden geimporteerd in de sfx bestanden je krijgt een zwart schermpje als het goed is. Dit kan zoals het exporteren wel even duren Stap7:Als het schermpje weg is kopier je de sfx bestanden naar de vice city audio mapje meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City\Audio. Start vice city en luister of het werkt komentaar is welkom. Ik hooop dat jullie hier wat aan hebben. Bewerkt: 5 mei 2009 door danny18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Na een week nog geen reactie, terwijl het toch een goede en duidelijke tutorial is, vind ik toch wel erg. Ik heb hem toegevoegd aan de Master Tutorial List. Well done. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Na een week nog geen reactie, terwijl het toch een goede en duidelijke tutorial is, vind ik toch wel erg. Ik heb hem toegevoegd aan de Master Tutorial List. Well done. Vet sta in de master totorial list ik kan het nog beter maken. Bewerkt: 17 oktober 2008 door danny18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharingan Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2011 Met werkende afbeeldingen misschien >>> Door DaBeast: Graag in het vervolg naar de datum kijken! <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.