Jump to content
Geplaatst:
comment_1135628

Hopelijk staat het hier goed?

Wie heb jij weleens ontmoet voor bekende ster, bn-er, muziek band etc...

Je moet diegene op zich van dichtbij hebben gezien, bij hem/haar gestaan hebben, gesproken, of hand geschud hebben. Heb je er een foto van plaats het dan gerust is ook leuk. :tu:

Familie telt niet tenzij ze bekend zijn!, 5 meter afstand kan net minstens 3 meter.

Ik heb nog niet zoveel ontmoet maar:

-emiel ratelband eens gezien hier in arnhem bij de bios.

-Bassie-(bas van toor) waar ik naar een van z,n show's ben gegaan. Hij kwam hier vlakbij arnhem mooie kans dus.

-Vincent regan van de film 300

-Shane rangi van de films lotr

-Ian whyte van de film aliens vs predator en losse films, en narnia

-En omnia de band.

En wie jullie?

Bewerkt: door Forever GTA

• Reacties 96
  • Bezichtigingen 9.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2049198

'Bekende' mensen die ik echt ontmoet heb (dus waarmee ik een praatje gemaakt heb) zijn:

- Belle Perez (Vlaamse zangeres, was hier tot een paar jaar geleden fan van; regelmatig mee gepraat en zelfs een keer meet & greet mee gehad)

- Gerard Joling (toen hij een keer optrad bij winkelcentrum Heuvel Galerie in Eindhoven)

- Nick & Simon

- Django Wagner (woont bij mij in de buurt op zo'n woonwagenkamp, dus zie hem regelmatig rondrijden in z'n dure Mercedes)

- Sipke Jan Bousema (was gast bij een televisieprogramma die hij presenteerde)

- René Schuurmans

Geplaatst:
comment_2049231

Eden Hazard 3/5 jaar terug. Ik had toen geen flauw benul wie hij was(pas later vertelde m'n nonkel me dat dat Eden Hazard was haha), gewoon een groetkus(nonkel van me kent 'm via via + in Wallonië is dat de gewoonte) en dat was het. Hij kwam kijken naar z'n jongere broer vermoed ik.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2049239

Andy van der Meyde, de enige voetballer van wie ik ooit een handtekening heb gevraagd. Dat was in 2000 of 2001, op de AutoRAI in Amsterdam. Iedere dag kwamen er één of twee voetballers van Ajax voor een handtekeningensessie, en op de dag dat wij er waren was Van der Meyde er. Toen was hij nog niet zo bekend, gewoon wisselspeler of zelfs verhuurd aan FC Twente dacht ik.

Verder heb ik ooit 's bij Ron Jans achterin de auto gezeten, op weg naar een oefenwedstrijd tussen ZFC Zuidlaren en FC Groningen. M'n broer was een studievriend van Ron Jans' zoon, die voetbalde in het eerste van ZFC. Vandaar.

Voor de rest wel 's wat bekende mensen gezien: Jan Vayne in een kroeg in Zwolle, Koen v/d Laak en 2 andere FC Groningen-spelers in een kroeg in Groningen en uiteraard wat voetballers op het veld bij wedstrijden. Maar die laatsten tel ik niet mee, daar zit een te grote afstand tussen.

Geplaatst:
comment_2049244

Vrij veel ontmoet, maar het leukste vind ik altijd nog gesprekken houden over hun vakgebied. En niet met een simpele artiest, maar met een politicus. :clown: De beste gesprekken ( lees: debatten :D ) had ik met Jan-Peter Balkenende gehad ( toen was ie nog MP ) en Renske Leijten van de SP. Persoonlijk zou ik nog graag een gesprek willen voeren van iemand uit de VVD / PVV. Ook vond ik het gesprek met Wim van de Camp over de Europese Unie, die ik dit jaar heb gevoerd wel enerverend :sigaar:

Geplaatst:
comment_2049250

Op 't Gardameer in Italie liep Brad Pitt rond, effe hoi gezegd en doorgelopen. Ik ben geen vrouw dus 't kon me geen ruk interesseren :7. Ik heb 't hele koninklijk huis de hand kunnen schudden bij een museum over de Nederlandse historie waar opeens Beatrix, Maxima en Alexander ook rondliepen. Niet gedaan, LEVE DE REPUBLIEK!

Geplaatst:
comment_2049268

Jochem van Gelder, kwam eens een keer bij mij in de winkel toen ik nog bij Jamin werkte, had het pas door toen ie weg was, jezus wat is ie lang!

En Sabaton, de gehele band!

sabaton-carolus-rex-2560x1600.jpg

En verder weet ik het eigenlijk zo niet, de oud-Burgemeester van Nijmegen toen ie mij een Award uitreikte?

Geplaatst:
comment_2049280

Eigenlijk heb ik niet zo veel berhoemdheden persoonlijk ontmoet.

Ik heb ooit wel bij een theatertour van Cesar Zuiderwijk een soort meet&greet met hem gehad, met hem op de foto geweest, handtekening gekregen, etc. :)

En een halfjaar later ben ik naar een concert van the Golden Earring geweest (die eerst was uitgesteld), maar ik heb helaas niet een vergelijkbare ontmoeting kunnen hebben met de rest van de band.

Geplaatst:
comment_2049293

Ik ken:

- Meester/enkele leden die mij Tai Chi leren, behoren tot de wereldtop in Kung Fu (ik had ook wat van die foto's gemaakt die in kranten verschenen); tevens heb ik samen met die school de Leidse Taptoe gelopen vorig jaar en zilver gewonnen.

- De vriend van m'n moeder is Nederlands kampioen Push Hands geweest. Don't ask.

- Mijn oom is Nederlands kampioen Schermen geweest. Hij is ook goed bekend bij die bekende gozer die vorig jaar voor Nederland op de Olympische Spelen speelde, wiens naam ik even kwijt ben.

- Ooit met school naar een theater geweest met daarin Frank Groothof (van Sesamstraat).

- Doutzen Kroes weet de naam van mijn zusje.

- Iemand vorig jaar Holland's Got Talent gekeken? Ene Jozef kwam daarin in de halve finale (samen met een ander meisje met acrogym) (overigens staat zijn leeftijd op wikipedia verkeerd), hij zat bij mij in de klas (ook tijdens zijn tv-optreden nog).

- Tenslotte heb ik Bracha van Doesburgh bevrucht, maar dit kan ook een droom zijn geweest.

EDIT: Oh ja, en ik heb de enige echte PatrickW van de hot coffee mod wel eens het leven zuur gemaakt. Beat that!

Bewerkt: door SpacyColours

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.