Jump to content
Geplaatst:
comment_1135628

Hopelijk staat het hier goed?

Wie heb jij weleens ontmoet voor bekende ster, bn-er, muziek band etc...

Je moet diegene op zich van dichtbij hebben gezien, bij hem/haar gestaan hebben, gesproken, of hand geschud hebben. Heb je er een foto van plaats het dan gerust is ook leuk. :tu:

Familie telt niet tenzij ze bekend zijn!, 5 meter afstand kan net minstens 3 meter.

Ik heb nog niet zoveel ontmoet maar:

-emiel ratelband eens gezien hier in arnhem bij de bios.

-Bassie-(bas van toor) waar ik naar een van z,n show's ben gegaan. Hij kwam hier vlakbij arnhem mooie kans dus.

-Vincent regan van de film 300

-Shane rangi van de films lotr

-Ian whyte van de film aliens vs predator en losse films, en narnia

-En omnia de band.

En wie jullie?

Bewerkt: door Forever GTA

• Reacties 96
  • Bezichtigingen 9.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2301523

George Clooney en Matt Damon waren in het cafe van mn vader tijdens de opnames van een Ocean film. Verder komen daar nog wel wat meer bekende Nederlanders. Verder nooit iemand echt gezien zover ik me man herinneren. Al zit ik soms wel heel dicht bij het veld in de Arena waardoor ik bijv El Ghazi wel van dichtbij heb gezien tijdens ajax barca

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2325728

Ik heb Yarasky een keer ontmoet, toen de tijd een van mijn grootste helden op youtube, even met hem op de foto geweest. :) En natuurlijk de legendarische rock band AC/DC live gezien in Arnhem op 5 mei! _O_ Niet echt van dichtbij, maar het telt denk ik wel mee?

Bewerkt: door GuitarGuy666

• 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_2388125

Een tijdje geleden hebben mijn vingertoppen contact gemaakt met die van Ice Cube, dat kwalificeert wel als ontmoeten, toch? :7 Altijd al een held van me geweest, jammer dat ik nooit een concert van hem heb meegemaakt. Al ben ik al meerde malen genaaid door Amerikaanse rappers. Het was voor een publiekspremiere van Ride Along 2 (:kots:) en Kevin Hart was er ook bij. Jeutje, wat is die gozer kort en hilarisch :puh: Later op de dag was ik ook bij zijn show in de Ziggo Dome, heerlijke vermaak! Mooi dagje Zuid-Oost was dat :puh:

• 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.